Laodumin

Tavares nem továris

2013.07.03. 05:32 | Laodumin | 280 komment

Van az a nagyon híres jelenet, amikor Hruscsov a cipőjével csapkodja az asztalt az ENSZ-ben... Nem lennék meglepődve azon, ha ugyanaz a lábbeli előkerülne egy zártkörű Fideszes "gyerekek ennek a Tavares zöld embernek adjunk valahol trafikot csak fogja be a pofáját" rendezvényen, Orbán Viktor kezében.

A 2/3-os trafik demokráciának hivatalban lévő tulajdonosa (értsd miniszterelnök) olyan arrogánsan, oktondi pocok módjára nyilvánult meg az Európai Parlament meghallgatásán, hogy azon a trafikot nem kapó jelentős többség nyilvánvalóan felháborodott. A Szájer-Orbán duó szájából mérges áradatként kifolyó kommunista szlogenek, melyek szerint ők a magyarság egészét, minden velük egyetértőt képviselnek szemben a kapitalista világrenddel, megidézték a legsötétebb bolsevik szellemeket. Csak egy diktátor vagy legalább egy király képviselheti egy személyben a magyarságot, egyébként legföljebb a hülyeséget, de ezen gyorsan lépjünk is túl. De, ha már Orbán Viktor az egész magyarságot képviseli (mint tette azt Kádár- minek csinált miniszterelnök úr rendszerváltást?), akkor az Európai Parlamentben ülő képviselők ki a jó édesanyámat?

Szájer úr az Európai Unió processzusát nemes egyszerűséggel Sztálin koncepciós pereihez hasonlította, aztán eszébe jutott feleségének itthoni beosztása, kinevezésének körülményei és gyorsan visszaült a helyére. Aztán Morvai asszony valami kolonyos táblát lóbált, aztán neki meg eszébe jutott a fizetése, mégsem maradt csendben.

Orbán miniszterelnök úr közben kijelentette, mivel itt ők illetve Ő van kisebbségben, biztos benne, hogy megszavazzák a Tavares jelentést... Azért ilyen gyönyörűen senkinek nem nyalhat vissza a trafikban árult fagylalt: kérem szépen, ez az úriember 2/3-ot kapott, s ezt eddig állandóan belevágta az ellenzék pofájába, vagy az aktuális doktor köztársasági elnök úr öltönyébe (jobb ha aláírod)... Csak jelzem, Orbán Viktor erőpolitizálást csinált ("nehogy a kisebbség uralkodjon a többségen" minusz KDNP) és bizony a Tavares jelentés kapcsán szembetalálta magát az erővel... Tudniillik ott ők, illetve Ő van kisebbségben, tehát kéretik leülni, "nehogy már a hangos kisebbség dirigáljon a békés többségnek." A békés többség pedig nem kér a trafik demokráciából! 

A bejegyzés trackback címe:

https://laodumin.blog.hu/api/trackback/id/tr645388732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muad\\\'Dib 2013.07.03. 16:36:55

Magasról sza*ok az imperialista USA-nak aláfekvő, és annak csontig benyaló EU-ra. Meg az Orbánra és a kompániájára is. Szervilis, bürokrata, korrupt, álszent patkányok itthon és kinn. Ti meg csak öljétek egymást a magyar koncon, miközben épp most engedjük magunkra a féldiktatúra USA-t és a teljesen diktatórikus iszlám menekülteket.

csak egy néző 2013.07.03. 16:44:26

A felcsuti beszéde után,amiben érdekes módon egyetlen a jelentésben foglalt kérdésre sem volt hajlandó kitérni, csak nyomta a propaganda a fityeszesek számára oly kedvező dumáját a nagy szárnyalásunkról és, hogy mindenki hülye európában, csak ő a helikopter.
Nekem gróf Apponyi Albert beszéde jutott eszembe, amit Trianonban mondott el az "ítélet kihirdetése után.
"Ezt a döntést nem vagyunk hajlandóak elfogadni"

Blogger Géza 2013.07.03. 16:52:21

Ha a jelentős többség "felháborodott" volna, vélhetően nem minimális (53%os) többséggel szavazzák meg a jelentést.

Kim Jong Un 2013.07.03. 16:53:21

De amugy ki a faszom ez a senki? irogat itt jelentest rolunk a rohadt libsije, de halvany fingja sincs arrol, hogy mi a helyzet valojaban. A boszmerol persze nem irogattak jelenteseket, mert az haver volt. A kurva anyjukat ezeknek. Ezt a tavarest meg a redinget is akasztofara kene kuldeni es kesz!

bulista 2013.07.03. 17:02:02

Na látom véget ért az eligazítás a Lendvay utcában! Aztán csak pontosan idézni mindent Gézuka, mert visszaveszik a trafikodat....:D

deneskata 2013.07.03. 17:05:22

@Kim Jong Un: Jó a nicked! Méltó hozzád!

Kim Jong Un 2013.07.03. 17:06:47

A szemkilovetesrol es a hajdu betrol mikor fog jelentgetni majd ez a liberalis szarcsimbok?

deneskata 2013.07.03. 17:06:47

@Muad\\\'Dib: Én is olvastam a "Dűnét" Tetszett is. Amit te írogatsz, az amúgy ostobaság. Mármint a "diktatórikus iszlám menekültekről"

deneskata 2013.07.03. 17:07:51

@Kim Jong Un: Éljen! Éljen! előre a orbáni úton! (széles nyelvcsapásokkal!)

vackor1 2013.07.03. 17:08:16

Hm.. Milyen szavazati aránnyal kapott 2/3-os többséget az idióma-banda 2010-ben? Mi is az a kettős mérce? Hány éves a kapitány? Kérhetek legalább két választ a három kérdésre? :)

bulista 2013.07.03. 17:08:27

@Kim Jong Un: Csak azt nem értem, hogy miért nem húzol el a halál farkincájára, oda, ahol minden a nickedről, meg a famíliájáról van elnevezve - ott aztán kápóként kedvedre gyilkolászhatnád az ottani Kedves Vezetőnek nem tetsző polgárokat, itt meg kevesebb lenne egy pszichopatával!

azbesztos 2013.07.03. 17:18:44

A trafik lufi már rég kifújt, csak a két tucat megélhetési, lefizetett Weber troll koptatja a tisztességes emberek által messzire elkerült szaros bolsi blogokban a billentyűket. Az, hogy a szarháziak még az Európai -neoszovjetúnió tetves, kommunista népbiztosának ótvaros seggét is nyalja, az már csak légypiszok a fekálián, ami belőlük árad. Elvtársak, tudom, hogy Önök nem hazát árulnak, mert a mi hazánkhoz semmi közük, de ha így folytatják, gyurcsány papa sorsára jutnak, mehetnek a zárt osztályra ufókat kergetni. A magyar nép sohasem fogja a maguk tolvaj bandáját kormányközelbe engedni. Szerencsére még jelöltjük sincs ilyen posztra. Remélem belegebednek a gyűlölködésbe és irigykedésbe, amiatt, hogy kis hazánk egyre szépül, gazdagodik, az emberek egyre derűsebbek, egyre szebbnek látják a jövőt, amit most végre először ők építenek. .

Kim Jong Un 2013.07.03. 17:20:22

@bulista: ooo, en megvarom amig eljon az az ido, hogy a libsiket gyilkolaszhatom majd itt kedvemre, es mindennap azzal a joleso erzessel hajthatom alomra a fejemet, hogy ma is par tucat kartevo liberalissal kevesebb szivja a levegot a Foldon!

DR. Smit Pal 2013.07.03. 17:20:43

Szart se szamit, hogy egy ilyen sztalinista szemetlada, mit hazudozik a bankjaik meg a multinacionalis cegeik extraprofitjanak vedelmeben.

deneskata 2013.07.03. 17:23:18

@azbesztos: "amiatt, hogy kis hazánk egyre szépül, gazdagodik, az emberek egyre derűsebbek, egyre szebbnek látják a jövőt, amit most végre először ők építenek. ."
Ne mondd nekem, hogy nem voltál hivatalos újságíró a Kádár-rendszerben!!
Ezt a rutint csak ott tanulhattad! (Elfelejtetted a rózsaszín, pufók angyalkákat, akik őrködnek szent vezetőnk feje felett!!)

bulista 2013.07.03. 17:35:51

@Kim Jong Un: Kis szarcsimbók! Az ilyen fröcsögő nyálú senkik csak a náluk sokkal gyengébbeket merik bántani - lásd: gyermek-gyilkos - esetleg falkában támad, mint a patkányok. Egy normális országban a hozzád hasonló pszichopaták egy zárt intézet vendégszeretetét élvezik, csak nálunk ugye a kedvenc liberálisaid megszüntették az OPNI-t - így sajnos szabadon garázdálkodhatsz...

WLaci 2013.07.03. 17:39:56

@Blogger Géza: Pont ennyit kaptak a kedvenceid 2010-ben, erre verik magukat azóta is.

Most megint hogy fog csalni a fidesz Baján? 2013.07.03. 17:44:09

Kétharmados pofon az EU-tól!

Szégyellek Orbán Viktor!

Hozd elő a felfegyverzett birkameneted, a szájtépő szellentő honvédőid és támadjátok meg a szúnyogokat, mert bántják a magyart.

Sunyi. aljas, álszent, bóvlista műmagyar vagy Orbán!

Takarodj, s a haza fényre derül!

Kerek négyszög 2013.07.03. 17:51:44

Hajrá Európai Únió!

Hajrá Demokrácia!

A horrorkormány kapott egy gyomrost!!

HURRÁ!

Viktor! Vedd le te is a cipődet, és csapkodj. Mint rokon lelked tette. Ugyan az a sztori!!!

HURÁÁÁÁÁ!!!!!

csabakirályfi 2013.07.03. 17:52:53

@azbesztos: "...kis hazánk egyre szépül, gazdagodik, az emberek egyre derűsebbek, egyre szebbnek látják a jövőt, amit most végre először ők építenek. . " abból az uniós penzből, amit a kedves vezénylőtábornok el nem lop. Írjál kerek mondatokat.

♔batyu♔ 2013.07.03. 17:56:57

Valahol jellemző, hogy még a nyilvánvaló marhaságokat is megszavazták, a többség egyszerűen szarik erre.

Szerintem 99% nem hogy megismerkedett a jelentés egyes pontjaival, a rá adott válaszokkal, de még az összefoglalót sem olvasta el.

Félelmetes belegondolni abba, mi lesz itt 10 év múlva.

A balliberálisok helyében pedig fentiek miatt annyira nem örülnék.

Kerek négyszög 2013.07.03. 17:59:10

Fidesznyikek!

Az EU -ban nem működik az a módszer amit itt Magyarországon műveltek. Ott intelligens demokrata elkötelezettségő emberek vannak.

Az átmosott agyú híveitek csak ezen a kis szemétdombon kukorékolhatnak.

Ahol demokrácia van, ott hányingert kapnak tőletek.

Hruscsov Viktor, le a cipővel, és csapkodd az aztalt te is!!!

♔batyu♔ 2013.07.03. 18:01:39

@kerek négyszög: Na ja. Aztán amikor 2014-ben esetleg nyernek Orbánék vajon mit mondasz?

Megakadályozta, hogy elmenj szavazni?

Kerek négyszög 2013.07.03. 18:02:29

@azbesztos:

" kis hazánk egyre szépül, gazdagodik, az emberek egyre derűsebbek, egyre szebbnek látják a jövőt, amit most végre először ők építenek. . "

Jaj de jót röhögtem.

Esetleg magyarázd meg annak a külföldre menekült tömegnek is, akik már többen vannak, mint az '56 -os menekültek.

Hatékonyabban üldöztök magyar embereket, magyar családokat mint a kommunisták!

2013.07.03. 18:06:06

Szép lassan kiderül, hogy minden, amit a mi kis mocsok liberális barátaink jónak és kívánatosnak tartanak (USA, IMF, EU, Világbank) nem más mint ő maguk hazug, aljas erőszakszervezet. Most nem ugattok emberi jogokról, hogy kiderült az USA, a liberális világhatalom megfigyel mindenkit. Most kussban vagytok.

Nemsokára eljön ti ünnepetek a Meleg Büszkeség Napja. Mindenki ott lesz, csak azok nem akiknek igazán ott kéne lenni. A sok meleg büszke édesapja, édesanyja, rokonai, lássák milyen szép nagy gyerek lett belőlük, érdemes volt őket felnevelni. Hogy mesélhessék a rokonoknak, falubelieknek lám, lám az én kis gyermekem ott volt kocsin szépen alkalomhoz illően felöltözve!

Kerek négyszög 2013.07.03. 18:11:27

@Lindalinda: Rákosi pont ilyen szövegeket mondott a demokratikus szabad világra.

Csak akkor imperialistáknak nevezték a demokratikus nyugatot.

Vajon milyen közös lehet Rákosi és orbán horrorkormány gondolataiban?

Amadeus62 2013.07.03. 18:12:14

mno:
"Megszavazták a hazánkat támadó jelentést"

Helyesen:
Megszavazták a fideszt támadó jelentést

politikus-omm 2013.07.03. 18:13:19

Ide ne rakd már OV felszólalását, nehogy megint kiderüljön, hogy a Kónbendit volt a köcsög!

azbesztos 2013.07.03. 18:15:13

Uniospénzeket az én forintjaimból kapja az únió, hogy aztán tyúkketrecekre és kőlapburkolatok cserékéjére kényszerítsen bennünket. Az úniónak egyetlen centje sincs amit ne tagállamoktól szedne be, így ne játssza az adakozó nagybácsit. Az únió egyenlőre csak a jól bevált gyarmatosító stílusban kirabolja hazánkat. Népbiztosai egyre pimaszabbak és egyre követelőzőbbek, éppen ideje jól pofán baszni őket.

Amadeus62 2013.07.03. 18:16:05

@Blogger Géza:

Ez az 53% a korábbi magyarországi választási rendszerben 2/3-ot ért! Úgyhogy kuss!

azbesztos 2013.07.03. 18:20:06

A pszichopata 2006 januárban a magyar adófizetők nehezen befizettt millióiból rendelt öndicsérő oladalakat a Financial Times-ben, hogy aztán nyugati véleménynek hazudva a gusztustalan hazugságait átverje a birka választókat. A magyar nép soha többet nem hisz a bolsi tolvajbandának, ezt majd a jövő évi választásokon tapasztalhatjátok. Addig is nyaljátok a munkaadótók, Ron Werber szőrös seggét egészen mélyen a meleg magmáig, remélem felszedtek tőle egy jó kis Hepatitis B-t.

Netuddki. 2013.07.03. 18:21:03

Apjuk f...ideszét képviselik, nem Magyarországot!

nu pagagyí 2013.07.03. 18:21:50

Ismét nagyot alakított a Simicska-kormány szóvívője, Orbán Viktor. Sikerét csak Apponyi gróf trianoni szereplése múlja felül, aki szintén rendkívül hatásos érveléssel, az erőviszonyok helyes felmérésével ért el kimagasló sikert az akkor, "szintén" nemzeti kormány által vezetett Magyarországnak.

Blogger Géza 2013.07.03. 18:22:17

@Amadeus62: @WLaci:

Keveritek a parlamenti helyek arányát a szavazatok arányával, sebaj... A magyar parlament meg hamarosan nagyobb többséggel (mint 53%) el fog fogadni egy határozatot, amelyben beolvas az EP-nek, aztán kvittek vagyunk, lehet lapozni.

Blogger Géza 2013.07.03. 18:25:48

@Rosszindulatú adatigénylő: A "külföldre menekült tömeg" többsége 2010 előtt menekült külföldre, ezt azért megsúgom...

Blogger Géza 2013.07.03. 18:27:36

@Rosszindulatú adatigénylő: Hát, az EP-ben botrányosan nem Orbán Viktor, hanem a ti üdvöskétek, Cohn-Bendit szokott viselkedni...

nu pagagyí 2013.07.03. 18:28:15

@Blogger Géza: Nem kerül semmibe. Majd megszavazza a magyar parlament azt is, hogy mégsem vonták meg a szavazati jogumkat az EU-ban, majd azt is, hogy magkaptuk azt a pénzt is, amit nem.

Ideje lenne elindítani a "Magyarország mégjobban teljesít" kampányt, mert az eddigi már kezd kifulladni.

nnnnnnnn 2013.07.03. 18:29:01

ki nem szarja le ezt a tavarest. kb. annyira komolyan vehető figura lehet mint az a másik pedofil zöldpárti. remélem rákerülnek a köcsöglistára ezek is.

vackor1 2013.07.03. 18:29:53

@WLaci:
Pár kommenttel feljebb ugyanerről érdeklődtem, de valahogy nem nagyon akar egyik idióma se reagálni erre. Vajon mi lehet az oka? :)

nu pagagyí 2013.07.03. 18:30:06

@Blogger Géza: Úgy húsz év alatt, most meg három év alatt ugyanannyi.

komplikato 2013.07.03. 18:30:45

Látom kávé szünet van a Századvégnél. :D

politikus-omm 2013.07.03. 18:32:08

Az Úniónak sajnos nem esett le, hogy Orbán sokkal hatásosabban irányítja a magyarok véleményét, mint a Zunió, így a Zuniót lassan megutálják.

Amit le is szarhatna a Zunió, csak az a hír járja hogy a választások után minden 2. EUP képviselő euroszkeptikus lesz.

Vajon miért?

Blogger Géza 2013.07.03. 18:32:39

Egyébként nagyon üdvözítő, hogy továris Tavares (azért nem semmi, hogy pont egy ilyen áthallásos nevű faszkalapot tudtak csak találni, ebből is látszik, menyire értik meg ennek a régiónak a lelkivilágát...) a legfontosabb problémának Magyarországot tartja, érdekes módon pont az ő hazája, Portugália rohan az összeomlás felé, miért nem otthon osztja az észt ez a kivételes férfiú? (Akit még Járóka Lívia is megelőzött egy szavazásnál...)

index.hu/gazdasag/2013/07/03/kaosz_portugaliaban_ujra_lehet_rettegni/

kisQtya 2013.07.03. 18:32:50

@Lindalinda: ... minden, amit a mi kis mocsok liberális barátaink jónak és kívánatosnak tartanak (USA, IMF, EU, Világbank) nem más mint ő maguk hazug, aljas erőszakszervezet. Most nem ugattok emberi jogokról, hogy kiderült az USA, a liberális világhatalom megfigyel mindenkit. Most kussban vagytok.

Ezen egyébként én is csodálkozom. IMF utóbbi két vezetője komoly bűncselekmény gyanújával érintett, francia pénzmosás elleni hivatal első számú vezetője pénzt mos, olasz miniszterelnök elítélve, (izraeli szintén, de nem EU) román nagykutyák detto, csehek khm..., görögök mindenkit átvertek, Ciprus csődben, Szlovéniát menteni kell, az ír csoda nagyon elmúlt, már a lengyelek sem akkora nyertesei az EU-nak, mint gondoltuk, Svédország lángokban multikultizik, finneknél, hollandoknál, spanyoloknál gebasz van.
Az EU felelős vezetői a saját faszukat sem tudják sikeresen megvakarni, nem veszik észre, hogy USA kémei a hálószobájukban tanyáznak.
Impotens faszkalapok gyülekezete. Sikertelen, diktatórikus szarkupac az egész EU, de ez most éppúgy nem lehet kritikával illetni, mint anno a Szovjetuniót, ami szintén (népi)demokráciának titulálta saját magát.
Tovaris jelentés. Aha!
Végre kimondta valaki, hogy mi ennek a förmedvénynek a lényege.... Nagyon helyes! A Szovjetunió is pontosan így tette tönkre a bekebelezett államokat. És akkor is ugyanígy tapsoltak hozzá az agymosott hívek.

♔batyu♔ 2013.07.03. 18:33:05

" Az Európai Néppárt képviselőcsoportja szerint az Európai Parlament túllépte hatáskörét azzal, hogy szerdán elfogadta a Tavares-jelentést. A közleményük szerint "a szocialisták becsukják a szemüket akkor, amikor az általuk kormányzott tagállamok, mint például Románia és Bulgária, egyértelműen megsértik az európai értékeket.

"Teljesen elfogadhatatlan és minden jogi alapot nélkülöz a magyar Országgyűlésnek címzett több tucat jogalkotási ajánlás és egy olyan monitoring eljárás bevezetése, amely ezen javaslatok végrehajtását kíséri figyelemmel. Az Európai Parlament semmiképpen nem válhat +Nagy Testvérré+" - hangsúlyozta Manfred Weber, az Európai Néppárt képviselőcsoportjának alelnöke.
"
Az uniós szerződések őreként az Európai Bizottság rendelkezik megfelelő hatáskörrel ahhoz, hogy objektív módon értékelje a tagállami törvények és az uniós jog összhangját" - tette hozzá Manfred Weber.

Az EPP közleménye szerint a dokumentum "az európai baloldali pártok kívánságlistája, akik a saját politikai programjukat akarják Magyarországra erőltetni".

sárkányfő 2013.07.03. 18:34:00

Azt ugye vettétek, hogy a sehonnai gyáva önkényurunk és kizsákmányolónk ismét mögénk próbál elbújni?

2013.07.03. 18:35:44

Egy biztos itt hemzsegő ballibák, rajtatok nem segít ezer Tavares jelentés sem. Itt (Magyarország) megbukott a politikátok, soha többé nem ad a nép kezetekbe hatalmat. Talán jobb is. Kormányozni nem tudott a bandátok, fröcsögni viszont zsigerből tudtok, jó is áll nektek, Azt kívánom még vagy 50 évig fröcsögjetek ellenzékben!!

sárkányfő 2013.07.03. 18:37:35

@Lindalinda:
Te ugye a csuhajjás néni vagy az Echo Tv-ről?

komplikato 2013.07.03. 18:45:55

@Blogger Géza: Az egy dolog, hogy pont ellentétes a véleményünk a dologról és lehet érvelgetni, de azért te nem szoktál ilyen gáz dolgokat felemlegetni, hogy hogy hívnak valakit például. A manus kapta a feladatot és megcsinálta. Azon lehet vitázni, hogy jól avagy rosszul.

Viszont ha neked van igazad, akkor is kritikán aluli volt, hogy 3 nekifutásból 3x csak gagyi magyar nyelvű propaganda szövegre tellett a M.E.-nek (hú de szárnyal Magyarország! Rezsicsökkentés!), de egy még nevetséges érvet nem volt képes egyik ponttal szemben se felhozni ... nem úgy volt vitázni és álláspontot védeni ment oda???

Ј.László 2013.07.03. 18:46:32

@Lindalinda: Te idióta kurva, mit dumálsz?

komplikato 2013.07.03. 18:47:51

@$$$=$$$: Mi van, fáj a Deres TV Reichstag szintű beégése? :D
Csak nem vagy szerkesztője?

alex4 2013.07.03. 18:48:02

Én naivan azt vártam (volna), hogy érveken alapulnak az itteni hsz-ek. Ezzel szemben „kisorbánviktorként" az általánosító, személyeskedő, álsértődött hangnem köszön vissza - mint oly sokszor
.
Persze, értem én, hogy ez van, ha észérvek nincsenek - most például a szóban forgó jelentés tételes cáfolatára...

sárkányfő 2013.07.03. 18:49:32

@$$$=$$$: nem, de támogatom az ügyüket.

te h.fób vagy?

kisQtya 2013.07.03. 18:51:10

@politikus-omm: És vajon a britek véleményét hogyan formálja Zorbán Viktor, hogy ők se szeretnének már olyan nagyon EU-tagok lenni......?

­DezInf 2013.07.03. 18:57:18

Hülye ballibsik élvezkednek azon, hogy a hazánkat külföldről szívatják.

Azon szoci-libsi pártok egyvelege, mely leginkább és saját hazájukban előszeretettel szívatják határontúli honfitársainkat is.

Benes dekrétumok maradhatnak, Fideszes média törvény az nem.

Elmebeteg banda.

kisQtya 2013.07.03. 18:58:04

@♔batyu♔: Többek között ezért is baromság, hogy az EU parlament pártok szerint épül fel, ahelyett, hogy a tagállami népesség arányában független szakpolitikusok ülnének ott.

politikus-omm 2013.07.03. 19:00:00

@kisQtya: A briteknél ez alap. De elég komoly gondok vannak az EUban, a tavalyi volt az első olyan ktgvetés, amelyik ben kevesebb pénzt osztottak többfelé, mint a korábbiban.
Ennek ellenére az EU államadóssága nőtt.
Az USA meg lehallgatja, és röhög a markába.

politikus-omm 2013.07.03. 19:02:07

@kisQtya: Ez nem megy másképp. Olyan hogy független szakpolitikus sehol a világon nincs.
Ha csak nem független Olaszország v. Görögország IMF adminisztrációja. Ezek a választóktól függetlenek, így pontos.

kisQtya 2013.07.03. 19:03:11

@alex4: Ha meg valamely kommentben vannak észérvek, arra az ellenoldal nem tud/nem akat válaszolni. Ezért megy a fröcsögés. :)

kisQtya 2013.07.03. 19:04:58

@politikus-omm: Menne az, csak a politikusoknak nem ez az érdeke.

_most_ 2013.07.03. 19:08:29

na a tahó Orbánnak megint sikerült lejáratnia az országot :D

regress 2013.07.03. 19:08:50

@Lindalinda: a trafikmutyinál,meg a földmutyinál nem "hemzsegtél" ennyire,oxigénhiányos.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 19:08:57

@azbesztos:

Két hőzöngés közé igazán beférhetne némi tanulás, így azért nagyon látni, hogy nem anyanyelved a magyar.

kisQtya 2013.07.03. 19:10:02

@komplikato: Én alapvetően melegpárti vagyok, ezért örömmel cuppantam rá a derestv lista-sztorijára, amikor hallottam, hogy mekkora nagy égés...

Koppantam kissé, mert korántsem akkora égés, mint ahogy felfújják.... mint mindent ebben az országban a szent jobbtól a balfaszokig.

politikus-omm 2013.07.03. 19:12:47

@kisQtya: Szerintem az embereknek sem érdeke. A zemberek hogy a fenébe tudnák megítélni hogy ki a szakember a pénzügyben, egészségügyben stbstb egy választási kampányban, ami a határozott nézésről (Bush) és a szardobálásról szól?

alex4 2013.07.03. 19:13:45

@kisQtya: Ettől még lehetnének tételes cáfolatok a Tavares-jelentésre...
.
Jellemző, hogy meg se próbálnak ilyeneket felhozni - gyanítom azért, mert nem nagyon vannak, még a milliárdos költségvetésű propagandagépezet is csak olyanokat tudott O.V szájába adni, melyek fogadtatása szánalmas mosolyt gerjesztett a kicsit is ésszerűen gondolkodók részéről, . Ezért megy a mismásolás, mellébeszélés - hiába kérte az érveket O.V.tól több EP képviselő is.

politikus-omm 2013.07.03. 19:16:22

@alex4: Tételes cáfolat van a Tavares jelentés minden egyes pontjára, hetek óta kész van.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 19:20:14

@sárkányfő:

Ühüm, a speciális 'nem merek buzik közé menni, mert félek, hogy bebuzulok' fajtából. :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 19:23:59

@politikus-omm:

'Tételes cáfolat' = fogjuk a pár valóban jelenlévő hülyeséget, leírjuk, hogy nem igazak, aztán bejelentjük a híveknek, hogy nincs itt semmi látnivaló

_most_ 2013.07.03. 19:24:25

@politikus-omm: az nem cáfolat, hogy a gonosz unió mindig csak ok nélkül bántsa szegény Orbánt :D

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 19:26:56

@politikus-omm: És akkor miért nem ezeket mondta el a viktorka tegnap? Miért kezdett komcsizni, meg multizni, meg rezsicsökkenteni meg úgy általában a magyar fideszfanoknak pózolni? ja, hogy az túl europeer lett volna? Vagy talán kiborult volna bili, hogy az elmúlt 3 évben mennyi antidemokratikus intézkedést szavaztattak meg a bioszavazógépeikkel?

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 19:28:49

@_most_:

Szerintem egyértelmű pedig, hogy a portugál libsi azért tartja problémásnak pl. azt, hogy az ügyészségek után a bíróságokat is egyre inkább fideszes kézivezérléssel próbálják működtetni, mert a multik zsoldjában áll.

sárkányfő 2013.07.03. 19:31:50

@­DezInf:
"Hülye ballibsik élvezkednek azon, hogy a hazánkat külföldről szívatják."

Hazugság, senki sem szívatja hazánkat, épp ellenkezőleg, védik hazánkat Orbán ellen. Konkrétan az Orbán kormányt szívatják, nagyon helyesen. Orbán nem egyenlő az országgal, bár tudom csökött hívei ezt képzelik, szegénykék. Az a sok szarság amit Magyarország ellen elkövetett Orbán és bandája már külföldön is feltűnő, mi itthon meg még jobban tudjuk.

_most_ 2013.07.03. 19:35:11

@Zaphod_Beeblebrox: Orbánnak nem nagyon sikerült a kérdésekre válaszolnia, mondjuk szerintem nem is akart, mert abból csak rosszul jöhetett volna ki.

komplikato 2013.07.03. 19:48:31

Továbbra se keverném Orbán Viktor, a Fideszt vagy a kérész életű kormányokat Magyarországgal, se annak népével. Pont, hogy az országot szívatókat szívatják most.
Ilyen a karma.

kisQtya 2013.07.03. 19:49:41

@politikus-omm: Mert nem választási kampányban kellene jelölni, hanem pártok által konszenzusosan embert, személyt, szaktekintélyt a munkája alapján. És ebből választhatna a polgár. Teljesen függetleníteni kellene a rendszert a pártpolitikától, de ezzel itt nem szeretném szétoffolni a postot.

komplikato 2013.07.03. 19:51:26

@politikus-omm: Megnéztem, rizsán kívül nincs benne semmi.
Az antiszemitizmus visszaszorítása és cigány ellenességé meg tiszta röhejes hivatkozás ettől a kormánytól. Konkrétan kamu.

politikus-omm 2013.07.03. 19:51:57

@Zaphod_Beeblebrox: Tökmind1 mit mondott volna. Ezt írásban megkapta az összes Eu bürorata régesrég.

Egyébként sem kötelező határozat, le is fogják szarni ahogy kell.

komplikato 2013.07.03. 19:52:56

@kisQtya: De ezt miért csak az EP-ben? Itthon is kéne valami "mag", amolyan szakmai akik pl. mezőgazdaság, környezetvédelem, stb. dolgaiban tennék a dolgukat. Lenne rá igény ...

politikus-omm 2013.07.03. 19:53:12

@komplikato: Vagy te vagy röhejes. A ballib kormány alatt erősödött meg a Jobbik most meg gyengül. Pontosan ez volt a Miéppel is.

kisQtya 2013.07.03. 19:54:53

@sárkányfő: Ajjaj! Védenek minket a magunk által megválasztott miniszterelnökünk ellen..... Akinek még ma is nagyon magas a támogatottsága (függetlenül attól, hogy speciel te nem támogatod).
Nem gondolod, hogy ez így nincs rendben, bazdmeg?
Hol van a határ?
Majd ha az általad támogatott kormány kerül hatalomra, akkor is tetszeni fog, hogy az eu megvéd tőle?
Talán egyszerűbb lenne, ha nem basznánk el ennyi pénzt választásokra, hanem az EU szervei majd kinevezik a képviselőket, meg a kormány tagjait

politikus-omm 2013.07.03. 19:56:51

@kisQtya: Pártpolitika nélkül nincs demokrácia. Tetszik vagy nem ez a legjobb megoldás. A pártok meg ált. nem, csak kivételes válságok esetén tudnak megegyezni 'szakértőkben'.
Ilyen volt pl. Bajnai, a fidesz azzal ment bele hogy megcsinálhatja amit az IMF mond, és megy a politikából.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 19:59:53

@kisQtya:

Ja, nem hagyják szegény értünk rabló és hazudó kormányunkat azt csinálni, amit akar. Pedig még rajongói is vannak a Kedves Vezérnek. Hát igen, ez a hanyatló nyugat már csak ilyen. Nem tudják a helyüket. Hátha pár saller helyreteszi őket.

kisQtya 2013.07.03. 20:01:05

@komplikato: Már annak is örülnék, ha az EU szakmai alapon működhetne, hiszen a stratégiai döntések ott születnek, ott formálódik a jog, amit be kell építenünk a hazai jogszabályokba, vagy közvetlenül kell alkalmazni.
Ott fogalmazzák meg a gazdasági irányokat, stb.
Azért sikertelen az EU, mert nem szakmai alapon működik, hanem a nemzetállamok politikai dögtemetőjeként funkcionál és egymással ELLENSÉGES pártok marakodása őröli fel az energiát.

Ez így egyenes út a csődbe. Ez az EU így nem jó, nem maradhat meg.
Természetesen szükség lenne egy EU-ra, de nem erre. Ez többet árt, mint használ.

komplikato 2013.07.03. 20:05:23

@kisQtya: "Nem gondolod, hogy ez így nincs rendben, bazdmeg?"

Nem. Belptünk az EU-ba, elfogadva a szabályait és törvényeit. Nem kellett volna azokat többszörösen megszegni. Még egy Miniszter Elnöknek sem.
Pláne nem úgy, hogy a saját lakossága ellen hozza a törvényeket!

kisQtya 2013.07.03. 20:05:56

@milyen szép a Vértes, ó: Miért ne hagynák rabolni? Pont leszarják, hogy ki rabol ki téged. :))))
Szerinted ez a jelentés érdekel valakit? Ez egy papírra írt, következmények nélkül való nudli, ami arra jó, hogy itt a narancsfanok ölre menjenek a szegfűfanokkal.
Majd elfogad a magyar országgyűlés egy másik papírra írt nudlit és annyi.
Aztán majd jön a következő kormány és az is lopni fog, mint ahogy az előző is szakmányban zabrált.

komplikato 2013.07.03. 20:06:21

@politikus-omm: Szerintem ezt nem nekem írtad, róluk nem is szóltam itt. Másrészt láttam már a Fidesz a szatellit pártokat hogyan szalámizza ...

politikus-omm 2013.07.03. 20:06:30

@kisQtya: A demokrácia marakodás. Amikor hosszú távon nem müködik vagy gödörbe jut, akkor nem a szakértősködés a megoldás. Legalábbis a történelemben ilyen sosem volt. Amikor az emberek elunják az impotens marakodást, jön a diktatúra (valamilyen formája).

Ilyesmit tervez az EU is bankközpontosítással, adóközpontosítással. De nem biztos hogy így valósul meg, megvalósulhat nemzeti alapon is.

sárkányfő 2013.07.03. 20:06:59

@kisQtya: Bizony védenek, és igen, nagyon nincs rendben hogy olyan szarházi faszfej az elnökünk aki ellen védeni kell minket :((
Hogy hol a határ? Valahol messze, nagyon-nagyon messze Orbán háta mögött, amit már rég átlépett, tán már nem is látszik olyan messze.
A választók pedig senki soha nem hatalmaztak fel a jogállam és a demokrácia elleni háborúra, a magyar érdekek elleni háborúra. Ez van, és igen, pont olyan szomorú amilyennek hangzik. Az agymosott mélyfideszes zombik pedig azt is rikoltva üdvözölnék, ha Orbán nyíltan teokratikus diktatúrát vezetne be, és megtenné magát főistennek, na pont ennyit is ér az ő támogatásuk.

kisQtya 2013.07.03. 20:10:26

@komplikato: Azt te gondolod úgy, hogy a saját országa ellen hozza a törvényeket. Vannak szép számmal, akik helyeslik ezeket a törvényeket és gazdasági lépéseket.
Az most mindegy, hogy kinek van igaza, ki gondolkodik helyesen, hiszen te is, meg a veled ellentétesen gondolkodók is meg vannak győződve a saját igazukról.
Itt arról van szó, hogy v választásokon nyert a Fidesz, tehát ő kormányoz és a támogatottsága még mindig megvan. Majd ha a választóknak nagyon nem tetszik, akkor elzavarják őket - erre nagyon kevés esély van egyébként.

politikus-omm 2013.07.03. 20:10:33

@komplikato: De neked írtam. Azt írod röhejes a kormánytól az antiszemitizmus visszaszorításának emlegetése, erre írtam hogy a fidesz a miépet és a jobbikot is visszaszorította, amelyek a ballib kormányok alatt erősödtek meg.

komplikato 2013.07.03. 20:12:06

@kisQtya: Hát ez az. Ezért nem vagyok túl derűlátó. Dilettantizmusban és lopásban, mutyiban a sorban jövő kormányok mind sikeresen múlták alul az elődöket. Szóval előre félek tök mindegy ki nyer 2014-ben ... csak rosszabb lesz. Ezért kellett volna bármelyik eddigi kormányt rendesen megbuktatni, ok mindegyiknél volt. Nem, nem vagyok anarchista, csak akkor nem lennének ennyire pofátlanok. Mert egy bármilyen EU országban van korrupció, de ilyen pofátlan a polgárok arcába tolt verzió csak nálunk, meg pár elszigetelt ex-szovjet köztársaságban divat. Mert hagyjuk. :(

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:13:21

@kisQtya:

Persze, az adott, hogy attól a nagy felhajtás "narancsoldalon", hogy addig se a lenyúlt, illetve ellopni szándékozott üzletágakról, milliárdokról, hasonló dolgokról essen szó, valódi súlya nincs -- legfeljebb annyi, hogy eredményeképpen valamivel jobban oda fognak figyelni az országra, amit a Drága Vezér nem szeretne: szemrebbenés nélkül lenyúlnak bármit fényes nappal, milliók szeme előtt is persze, de azért még jobban szeretnék kicsit nagyobb titokban.

És igen, ahhoz -- bizonyos értelemben -- hozzászokhattunk, hogy minden kormány lop, de a mindennapos szabadrablás, pláne az ennyire pofátlan, illetve ennyire közvetlen, még újdonság kicsit.

kisQtya 2013.07.03. 20:13:54

@sárkányfő: S ahhoz mit fogsz szólni, ha 2014-ben megint nyer a Fidesz, ha a választók kinyilvánítják, hogy nem kérnek az EU védelméből????
Gondolj vissza arra, hogy gyurcsányt kétszer szavazták meg, aztán mégis csúfosan elhajtották. Pedig az EU nem is kifogásolt semmit.

Akkor mi a fasznak vannak választások drága pénzért, ha az EU felülírhatja a neki nem tetsző eredményt?

sárkányfő 2013.07.03. 20:15:23

@kisQtya:
Mesélj Qtya, mit szól a magyar nemzeti jogbiztonság elleni orbáni háborúhoz?
Mit szólsz a nemzeti felsőoktatás elleni háborúhoz?
Mit szólsz az állam maffiák általi bekebelezéséhez?

Még hogy magyar érdek, ne röhögtess már, rohadtul nem vicces...

Blogger Géza 2013.07.03. 20:15:28

@nu pagagyí: Ezt nem kell megszavazni, mivel fel sem merült a mai vitán sem.

Ez a Magyarország még jobban teljesít amúgy jogos, reméljük, lesz is belőle kampány. :)

_most_ 2013.07.03. 20:15:42

@kisQtya: az EU-ban vannak szabályok, ezeket be kell tartani, ha nem tetszik, ki lehet lépni, persze mivel az EU pénzek nélkül Orbán már rég csődbe vitte volna az országot, kétlem, hogy kilépnénk :D

kisQtya 2013.07.03. 20:16:28

@milyen szép a Vértes, ó: De minek ehhez neked az EU védelme? Majd a nép elmegy szavazni, már egy év sincs addig hátra. Ha nem tetszik neki, elhajtja Viktort, ha meg újra megszavazza, akkor nem érezte úgy, hogy ellenére kormányoztak.
Ennyi.

komplikato 2013.07.03. 20:16:42

@politikus-omm: Az, hogy a Jobbik állandóan alányal a Fidesz-nek, mint most az EP-ben IS és ez sok velük szimpatizáló embernek nem tetszik és elesnek az ő támogatottságuktól azt maguknak köszönhetik. Bár ha jobban megvakarom lehet az FKGP vagy a MIÉP is ilyesmiért olvad el ...

poor 2013.07.03. 20:17:37

@kisQtya:
Sajnos a választásokat is hazugsággal nyerte a szeretett böszme vezéred. Erre mondták a fityiszesek, hogy aki hazugsággal nyer az illegitim. Nem kellene elfelejteni mit ígértetek. A fidesz LOP, CSAL,HAZUDIK. Az emberek többsége rosszabbul él mint előtte. Ezek az adóemelések kormánya. És még azt hazudják a böszmék hogy jobban teljesít az ország. Hazudozás. ehhez értenek, de az emberek többsége már minden reményét elvesztette, csak a fityisz droid nem mert megfizetik.

kisQtya 2013.07.03. 20:18:54

@_most_: De ha nem tartják be a szabályokat, akkor sincs semmi, mert az EU egy foshalom és semmiféle eszközrendszere nincs.
Egyébként hamarabb fog felbomlani az EU, minthogy retorziókat tudjon alkalmazni az egyre növekvő számú renitens tagországgal szemben.

poor 2013.07.03. 20:19:49

@kisQtya:
Elmegyünk szavazni, de már minden csatornán a böszme vezéred hazugságai ömlenek. Az emberek többsége dolgozik a fityiszesekkel ellentétben, ezért csak a hazugság hegyeket hallja. ORBÁN TAKARODJ!!!!!!!

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:20:16

@kisQtya:

Azért a helyeslők közül ne nevezzük érdeminek se azokat, akik egy szót sem értenek abból, mi történik épp, csak tapsolnak a vezérnek, se azokat, akik azért támogatnak egy-egy rablást, mert hasznot húznak (vagy szeretnének) ők is belőle. Meg mondjuk kizárhatnánk azokat is a számolásból, akik egy-egy intézkedés kapcsán annak örülnek, hogy azok másoknak ártanak (ez ugye Magyarországon, na meg főleg a fideszesek között a legkedveltebb népi sport).

És akkor a "szép számmal" a legtöbb esetben nagyjából '0'.

sárkányfő 2013.07.03. 20:21:19

@kisQtya: Nagyon jó a gyurcsányos példád, ezek szerint, mivel 2006-ban újraválasztották, 2006 előtt mindent jól csinált?

Az EU egyelőre nem ír felül semmit, az EU védi a saját, európai értékeit, amiket több száz éven át húzód véres háborúkban és történelmi fejlődésben küzdött ki magának, és amikről azt hitte, hogy komolyan gondoljuk hogy nekünk is fontosak amikor beléptünk, és aláírtuk a szerződést, és amik mellett elfogadtuk azt a kurva nagyon sok lóvét amivel kitömtek minket.

Mellesleg ha nem bírod az EU-t, lehet kezdeményezni a kilépést, egy népszavazással elintézhető a dolog, csak gyűjtögetni kell rá az aláírásokat, mert - szemben a mocskos fideszes hazugságokkal - , ez nem a Szovjetúnió, nincsenek itt EU-s csapatok meg tankok, innen szabadon ki lehet lépni ha valakinek nem tetszenek az európai értékek. Én Orbán szétmanipulált agymosott zombi-híveiből kinézem, hogy Orbán szavára még a kilépést is megszavaznák, ne legyen igazam, de abszolúte kinézem belőlük.

És ne terelj nekem, mert kurvára unom hogy valahányszor nem tud egy fidezses válaszolni elkezd gyurcsányozni, még csak nem is tagadva hogy terel.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:21:20

@milyen szép a Vértes, ó:

"azok másoknak ártanak " helyett "az másoknak árt"

_most_ 2013.07.03. 20:22:17

@kisQtya: ez mindaddig igaz, amíg demokráciában van egy országban, de most pont az a problémája az EU-nak, hogy Orbán kezdi felszámolni a demokratikus intézményeket.

komplikato 2013.07.03. 20:23:00

@kisQtya: Azért betettek pár "útakadályt" a normális választás útjába azokkal a határ átszabásokkal ... nem csak szerintem. Másrészt nem állítanám, hogy a többi felhozatal nem ratyi. A bukott Gyurcsány? Mesterházy aki majdnem Fideszes lett, de most az MSZP színeiben látszik pszichopata hatalommániás arcnak? Közben az állítólag szövetséges Gordont ott fikázzák az ő meg a DK emberei ahol érik? Az állítólag ellenzéki Jobbik, aki azért mindig besegít a Fidesznek? De az Őrtorony újság színes képeire hajazó kamu gazdasági programon kívül semmit nem tudnak felmutatni, csak EU pénzen vett EU zászló égetést? Bokros, Fodor gründolt "új" pártjai? 4K? Tudnak aláírás gyűjtést szervezni, de ezen kívül??? Volt bármi komoly tiltakozásban részük? Vagy ott van Bajnai, állítólag szakértői kormányt akarna, igazi kapitalistát ... aztán bedob ilyen Fidesz-Szoci féle vegyes felvágott ígérgetés halmazt? Lol.

kisQtya 2013.07.03. 20:23:16

@politikus-omm: Szerintem ez az EU már elkésett ezzel a diktatórikus központosítással.
Szakértelem nélkül pedig nem lehet ezekből a nemzetállamokból működőképes uniót összekalapálni.
Amint azt a mellékelt ábra mutatja.
Én úgy gondolom, hogy a háttérben már készül a forgatókönyv az EU pánikmentes kimúlásának végrehajtására.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:23:30

@kisQtya:

Ez az "átkosban" is érvényes volt, ugyi?

Blogger Géza 2013.07.03. 20:24:07

@komplikato: Mivel az országot ért támadások is hasonlóan átpolitizáltak és szakmaiságot nélkülözők voltak, ennek megfelelő volt a válasz is. Egyszer nem sikerült elmondani a tobzódó baloldalnak, mely EU-s jogi norma az, amiről szó van és hogy az hogyan érvényesül mindegyik tagállamban, csak pont Magyarországon nem. Mert egész egyszerűen nincs ilyen. Ködös deklarációk a demokráciáról, és nyíltabb vagy burkoltabb nyomásgyakorlás arra, hogy Magyarországon kapjon nagyobb hatalmat a baloldal az ország irányításában - ezt tudta produkálni az EU-s baloldal.

kisQtya 2013.07.03. 20:25:52

@poor: Miből gondolod, hogy az én "vezérem" Orbán Viktor? Egyszerű az elméd, boldog lehetsz, nem terhelnek súlyos gondolatok....

komplikato 2013.07.03. 20:25:57

@kisQtya: Ebből a szempontból sajnos nagyon hasonlít sajnos az érdekérvényesítő képessége az ENSZ-re és annak elődjére (Népszövetség?), lásd a Szögevő c. vígjáték idevágó jelenetét, hogy mire jó a Népszövetség.
Még akkor is ha pár kisebb háborút Kínával és USA-val szemben megnyertek. (Pl. acélháború)

sárkányfő 2013.07.03. 20:26:58

@Blogger Géza:
Maffideszes főtroll, tudom a hazugságaidért fizetnek, de akkor sem igaz hogy támadták volna Magyarországot, illetve támadták, csak nem az EU, hanem Orbán és a maffiája. Az EU speciel a gazdádat támadta, nagyon helyesen és joggal.

_most_ 2013.07.03. 20:27:00

@Blogger Géza: senki nem támadta az országot, egyedül Orbán Viktort támadták, tudom neked ő az ország, ő az isten :D

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:28:45

@kisQtya:

Majd megpróbálnak felmászni a Kedves Vezér tündérmesékből kölcsönzött gyorsnaszádjára biztos.

Egyébként adott, hogy a Párt azért erőlteti a hanyatló nyugatos baromságokat, mert van, aki elhiszi, mégis fura látni.

_most_ 2013.07.03. 20:29:00

@kisQtya: eddig nem vette komolyan az EU a szabályok betartatását, és meg is lett a böjtje, itt az ideje rendet tenni és az ilyen zsebdiktátorokat elzavarni.

kisQtya 2013.07.03. 20:31:09

@sárkányfő: Mindegy, hogy mit szólok. A gyerekeim most érettségiztek és évi 1 millát kell előteremtenünk a tandíjra, ha ez téged vigasztal.
És akkor mi van, ha nekem ez nem tetszik? Jön az EU és megvéd? Nem. Azt mondja az EU, hogy csavargasd Viktorka a kisembert, nyúlj a seggébe és fordítsd ki, mert leszarom, de mit képzelsz, hogy bankadót mersz kivetni? Oldd meg, ahogy tudod, hogy fizesd az IMF hitelt, egyébként meg megindítom ellened a túlzottdeficit-eljárást, viszont a multijaimtól coki.
Ezt teszi értem az EU.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:31:18

@_most_:

Csak össze ne omoljanak még előtte, mert akkor jöhetnek alamizsnáért Hazánk Drága Atyjához.

kisQtya 2013.07.03. 20:33:50

@komplikato: Még sosem jött össze egy európai szövetség....

Az USA nem nemzetállamokat egyesít (és még ott is milyen nehéz volt), a Szovjetuniót meg a vörös hadsereg tartotta egyben.

sárkányfő 2013.07.03. 20:36:46

@kisQtya: Ha nincs véleményed, vagy téged sem érdekel a saját véleményed, akkor ne gyere ide és ne vitázz. ha meg mégis van véleményed, akkor vállald fel. nekem nyolc, a te döntésed.

A a túlzottdeficit-eljárást épp most állította le a magyargyűlölő patásEU, mellesleg évi több ezer milliárd ft támogatást ad, az ő pénzein épített/felújított utakon jársz, az ő pénzeinek épített intézményekbe járnak a gyerekeid, az ő pénzükön vett gépek aratják le a búzát amiből készül a kenyér amit eszel. Csak ennyit tett érted ás a hazádért eddig az EU, de még lehetne sorolni reggelig. És ha nem lenne EU, Orbán már rég Fehéroroszországot csinált volna ebből a szerencsétlen kis országból, és még sokkal többet lopott volna.

Blogger Géza 2013.07.03. 20:37:13

@_most_: @sárkányfő:

Igen, hát ez ugyanaz a duma, amikor az USA bombázta Irakot, akkor sem Irakot támadták elvileg, hanem Szaddam Huszeint -- Csak éppen az iraki népen csattant az ostor.

Egyébként tényszerűn baromság, ha valaki ezt Orbán Viktorra akarja leszűkíteni, gondoljunk csak az alaptörvényre, nem Orbán készítette elő, nem ő töltött ki a nemzeti konzultáció íveit, nem ő (egyedül) szavazta meg stb. Az pedig, hogy melyik pártnak mekkora súlya van a parlamentben és ebből következően mekkora a beleszólása az ország ügyeibe, szintén nem Orbán Viktor döntötte el, hanem a magyar választópolgárok. Csak mintha az EU-s baloldalnak ez nem tetszene, és megpróbálnák ezt a döntést felülbírálni.

kisQtya 2013.07.03. 20:37:15

@sárkányfő: Még egy ilyen pofátlan személyeskedés és nem válaszolok a szájbólfingásaidra.

Fölösleges népszavazni, mert az EU magától fog széthullani.

Az EU értékeiről csak annyit, hogy még egy alkotmányt sem bírtak összerakni, mert elemi kérdésekben sem sikerül közös alapokra helyezkedni.

Blogger Géza 2013.07.03. 20:39:28

@_most_: Nocsak, az EU mégiscsak olyan mint a Szovjetunió, ő akarja eldönteni, ki kormányoz a gyarmatán és nem bízná ezt az ottaniakra? Ejnye...

kisQtya 2013.07.03. 20:40:19

@sárkányfő: Oda megyek, ahova akarok, mert ez itt demokrácia, még akkor is, ha neked, aki ostod itt az észt, halványlila segédminiszteri fingod sincs arról, hogy miként kell tolerálni mások véleményének szabadságát. Na, látod ezért álságos szemforgatás a balliberális demokrácianyávogás.
Undorító.....

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:41:48

@kisQtya:

Ha neked ez nem tetszik, akkor lehet pl. tiltakozni a tanügy átalakításai ellen. Persze azt macerás megoldani, hogy nektek ne kelljen fizetni, a többinek meg igen.

Egyébként nem lehet, hogy nem a bankadó ellen tiltakozik az EU, hanem mondjuk az zavaró csöppet, hogy ahányszor drága retardált vezetőink elszámolják 30-40 milliárddal a költségvetést, esetleg kicsit többet lopnak a héten az előirányzottnál, akkor valamilyen ürüggyel (oké, a fideszes agyhalottaknál az 'extraprofit' szó megtanulása épp elég gondot okozott, szóval újabban mindig ez az "érv") sarcolgatnak kicsit?

Szóval az EU ne pofázzon bele abba, ami a dolga, mert hozol példát arra, hogy abba, ami nem dolga, bezzeg nem szól bele? Trükkös.

sárkányfő 2013.07.03. 20:44:05

@Blogger Géza: Derhogynem trollocska, az egész alkotmány személyesen Orbán műve, körülötte mindenki más csak csicska és biodíszlet, az ő akarta ellenében egy vessző nem kerülhetett bele. Ez is jelzi hová züllesztette ez a jobb sorsra érdemes országot a gazdid, kiüresedett papírdemokrácia, minden csak áttetsző díszlet az egyszemélyi vezetéséhez. te se mondtál még soha semmiben mást csak amit a gazdid ugat, és nem is fogsz, nincs is saját véleményed ennyit rólad, gerinctelen, elvtelen bértroll.
A magyar polgárok soha senkinek nem adtak felhatalmazást a demokrácia és a jogállam elleni háborúra.
Ja, és az EU nem bombáz minket, idióta.

_Ne feledd 2013.07.03. 20:44:53

A poszter lemaradt valójában a vitáról, én végignéztem.

Láttad például a volt belga miniszterelnök, Guy Verhofstadt hozzászólását, főleg a vita végén? Oda sokkal jobban illet Hruscsov és a cipője. Mutass egy momentumot Orbán beszédében, ami akár csak megközelítette azt az agresszivitást és abszolút nem európéer viselkedést, amit Verhofstadt bemutatott. Ha már a poszt első bekezdésében legalábbis teljes tájékozatlanságról teszel bizonyságot, akkor azzal csak a saját mondanivalódat teszed hiteltelenné.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:46:07

@Blogger Géza:

Géza, Géza, azért az nem áll jól, amikor már azt játszod, hogy nem tudsz magyarul.

_most_ 2013.07.03. 20:46:07

@Blogger Géza: hát igen, kitűnő a hasonlat, Orbán Viktor jó úton halad, ahhoz hogy Szaddam Huszein féle diktatúrát építsen. Az EU most nagyon okosan észre vette ezt, és megpróbálja még idejében megállítani, amíg nem lesz túl késő, és már csak bombákkal lehet.

kisQtya 2013.07.03. 20:46:10

@_most_: Milyen eszközzel zavarja el???? Hova zavarja el? Visszaküldenek Etel-közbe? (Senki nem tudja, hogy az hol van.) Aki eddig ki akart lépni, annak azt mondták, hogy az EU-ba csak belépni lehet, kilépni nem. :)))))

És mi lesz, ha "kizavarnak" minket az EU-ból???? Összeomlás, mint IMF védőháló nélkül? Ja, hogy anélkül sem omlottunk össze, semmi csőd.

komplikato 2013.07.03. 20:47:02

@Blogger Géza: " gondoljunk csak az alaptörvényre, nem Orbán készítette elő, ..."
Nem hát, Pozsgay elvtárs és más hozzáértő érző szívű igaz demokraták. :P

"nem ő töltött ki a nemzeti konzultáció íveit, ..."
Ne fárasszuk egymást, előre megfogalmazott fix véleményeket lehetett beikszelni, többnyire olyan kérdésekben amit RÉGES RÉG törvénybe vagy Tákolmányba iktattak. És az emberek minimális töredéke küldte vissza, mivel a többség véleményével egyik agitprop válasz sem jött be.

"nem ő (egyedül) szavazta meg stb."
Lol. Újabban kínos kérdésekben nem is szavaz, nehogy felhasználhassák ellene. :D

Másrészt a hírekben szokták hazudni, hogy a Parlament elfogadta és megszavazta, holott nem a Parlament, hanem CSAK A FIDESZ, de jobban megvakarva a FIDESZ = ORBÁN Viktor. Elég csúnyán elintézett bárkit a pártban akiről csak a gyanú felmerült, hogy a helyébe léphetne ... jó "demokratikusan".

sárkányfő 2013.07.03. 20:47:12

@kisQtya: Jaj istenem, nem fogsz jönni egy újabb terelős válasszal, most kéne megijednem? :) Qtya, ha tisztelete akarsz, akkor adj értékelhető választ, ne pedig terelőst meg agyatlan gyurcsányozóst, sajnálom de a te kommentjeid téged minősítenek.

"az EU magától fog széthullani."

Jaj, már megint hanyatlik a nyugat? :D
És mond, ha már ennyire tutira látod a jövőt, tartós tejet még érdemes venni? :)

Az EU-nak pedig több ezer oldalnyi alapszerződései és egyéb hivatalos értékközpontú dokumentumai vannak, szerintem te ne az EU-t sajnáld....

_most_ 2013.07.03. 20:48:28

@kisQtya: mi, volt egy népszavazás, hogy nem lesz tandíj, a nép döntött, amit egy demokráciában tiszteletben kell tartani, szóval ne hazudozz itt, hogy tandíjat kell fizetned :D

sárkányfő 2013.07.03. 20:48:46

@kisQtya: szerintem inkább nézz a tükörbe és aztán undorodj, mondasz valamit, reagálok rá, aztán meg kitérsz, és amikor erre azt mondom találd már ki hogy van-e véleményed vagy sem, akkor még te hisztizel... vazze...

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 20:49:34

@sárkányfő:

Ha azt mondod, ezzel a módszerrel még nem találkoztál, kinevetlek. :-p

Blogger Géza 2013.07.03. 20:49:36

@sárkányfő: "A a túlzottdeficit-eljárást épp most állította le a magyargyűlölő patásEU"

Hát igen, ott bizony már nem volt más választása, a számok annyira magukért beszélnek, hogy közröhejjé vált volna az elégsz bagázs, ha nem teszik meg. Mivel itt elvont dolgokról folyik a vita (különböző demokrácia-felfogások, és eltérő nézetek az EU szerepéről és fejlődési irányáról), ezért itt jobban lehet szórakozni - amíg ezt hagyják a tagállamok. A britek már most kezdik pedzegetni, hogy itthagyják ezt a kócerájt - érdekes módon nem ezzel foglalkoznak az EP-ben, hanem a "magyar üggyel"...

kisQtya 2013.07.03. 20:49:51

@komplikato: A fideszt rendesen akkor lehet megbuktatni, ha 2014-ben újraválasztják.Kurvára mindegy, hogy 24, vagy 28 évig tart, míg megszabadulunk a zabráló MSZMP-től.
A bajom az, hogy nem látom, ki jöhet majd az MSZP és a FIDESZ után???

politikus-omm 2013.07.03. 20:51:47

@kisQtya: Nekem az eredeti felállás tetszik, ami az EU előtt volt(EK). Vámunió, kereskedelmi unió és kész.

­DezInf 2013.07.03. 20:52:56

Ballib tetvek kevesen vagytok !

SOHA TÖBBET MSZP !

Diktatúráznak, mikor az MSZP veretett azonosíthatatlan karhatalmistákkal tízezreket, és a képviselőik gúnyolódtak rendőrök által ájulásig rugdosott képviselőn.

sárkányfő 2013.07.03. 20:54:32

@Blogger Géza: Ja ja, az EU el akarja pusztítani Magyarországot, de nem volt más választása :D idióta....

A brittek meg nem fognak menni, mert ha mennek azt még ők is nagyon megsínylik, és ezt az ottani értelmesebbek is tudják nagyon jól.

Már három napja megnyitotta a fideszmaffia trafikjai, mond csak fideszbűnöző, eddig milyen volt a forgalom a te rabolt trafikjaidban?

komplikato 2013.07.03. 20:54:49

@kisQtya: Hát ezekkel (sajnos) egyet kell értenem. :(

kisQtya 2013.07.03. 20:55:36

@sárkányfő: És honnan a retkes faszból veszed, hogy nincs véleményem??? Azt kérdeztem, hogy mire megyek a véleményemmel? Mi van akkor ha nem tetszik egy olyan döntés, ami számomra terhes?Majd megvéd az EU? Nem bazd meg, az EU nem engem véd, hanem a multikat, akiknek a lobbistái tejelnek neki. Az EU tökéletesen leszarja, hogy az én kölyköm tud-e egyetemre járni ilyen magas tandíj mellett.Megtámadta valaki az EU-ban a lakosságot terhelő intézkedéseket? Nem. Csak a bankokkat, meg a telekomot, meg a tescot, meg egyebeket sértő ügyekre cuppantak rá.

sárkányfő 2013.07.03. 20:55:50

@­DezInf:
Tízzereket? nem százezreket? és nem csak verettek, de helikopterről dobták rájuk a napalmot is, bizony. nagy komcsi lehetsz te is hogy így elhallgatod a tényeket.

komplikato 2013.07.03. 20:56:39

@politikus-omm: Ezek az EU mellett párhuzamosan most is léteznek, nem?

_most_ 2013.07.03. 20:56:41

@kisQtya: hát igen, azt azért nem nevezném demokráciának, ahol csak a fidesz meg az mszp közül lehet választani :D Márpedig egy új párt beindításához rengeteg pénz kell.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.07.03. 20:59:12

Tavares a marxista Portugál Baloldali Blokk jelöltjeként jutott parlamentbe, de most már zöldnek hirdeti magát, míg Barroso a maoista vonalat követő Portugál Munkások Kommunista Pártjának nevében szervezkedett fiatal korában, jelenleg a Portugál Szocdem Pártot képviseli. Martin Schulz a Németországi Szocdem párt embere, így legalább következetes az előbbi kettő lavírozó elvtárshoz képest

A politikai sokszínűség ezáltal teljes mértékben biztosított Brüsszelben, hiszen az összes portugál kommer és szoci mozgalom képviselteti magát, sőt még egy német szocit is sikerült találniuk maguk mellé harmadiknak. Ezzel egyben feleslegessé váltak Magyarországon a választások, majd ők megmondják a magyaroknak a tutit, akár direktben, akár a helyi internacionalista elvtársaikon keresztül

sárkányfő 2013.07.03. 21:01:19

@kisQtya:
Oké, örülj Qtya, akkor van véleményed csak szerinted nincs jelentősége mert nem mégy vele semmire. Jól van, akkor ne is mond el mi a véleményed a kérdésekről amiket feltettem neked.
Az EU-fóbiádra valami nyugtatót javaslok. Az EU-ban egy csomó dolgot nem lehet megtámadni, mivel nem EU-s hatáskörök... ezzel együtt sok magánember nyert már a magyar állam ellen az EU-ban a strasbourgi bíróságon. na meg csomó magyar ember és cég kaszál rengeteget a támogatásokkal amikkel töm minket az EU, mint libát a tömödében.

kisQtya 2013.07.03. 21:02:36

@politikus-omm: Igen. Az egy gazdasági közösség volt, azonos fejlettségű és szuverén államok között. Aztán amikor rájuk rohadt a sok megtermelt szar, amit már alul-felül se tudtak magukba tömni, akkor kitalálták, hogy piacot csinálnak belőlünk. Némi nehézséget okozott, hogy nekünk nem volt pénzünk a szarok megvásárlására, ezért feltalálták nekünk a hiteles adósrabszolgaság intézményét.
EU támogatás is mindig csak halra jut, hálóra soha...

Anno közgazdászok úgy jósolták, hogy 18 éve van a bővített eu-nak.

Blogger Géza 2013.07.03. 21:03:05

@_most_: Ejha, szóval már bombázásról vizionáltok? Ebben reménykedtek, hogy majd megbombázzák Magyarországot? Sokat elárul ez beteg lelketekről...

Blogger Géza 2013.07.03. 21:05:27

@komplikato: Rossz hírem van számodra: Amit a magyar parlament szavazott meg, az bizony a magyar parlament szavazta meg. Az egyetlen országos népképviseleti szerv, amelyet a választópolgárok közvetlenül választanak. Még ha megpukkadsz, akkor is.

kisQtya 2013.07.03. 21:06:50

@sárkányfő: Ugye nem kevered a strasburgi emberi jogi bíróságot az EU bíróságával???? :)))

Nincs EU-fóbiám, csak a szocializmusban nőttem fel és pontosan tudom, hogy akkor is voltak hívei annak a rendszernek és ugyanilyen lelkesek voltak, mint te. :(

Blogger Géza 2013.07.03. 21:07:28

@sárkányfő: Istenien pörög, az ilyen torz fejűeknek és mocskos szájúaknak dupla áron adom a bagót, hamarabb megdöglenek (a maffiabaloldal szavazói lassan csak kihalnak) , nekem meg nagyobb a hasznom! :)

Balt 2013.07.03. 21:07:37

Mielőtt nagyon beleélnétek magatokat, úgy lehet, ahogy Panyi kapitány közvetítette tegnap.

Tavares Orbán malmára hajtja a vizet.
Tavares Orbán malmára hajtja a vizet
"Ahelyett, hogy objektíven értékelnénk a
helyzetet, előítéletek alapján döntünk" - mondja
Jaime Mayor Oreja spanyol néppárti képviselő,
aki szerint, ha elfogadják a Tavares-jelentést,
csak többen fognak szavazni Orbán Viktorra.
Valószínűleg igaza van.

kisQtya 2013.07.03. 21:07:55

Minthogy jogász vagyok, minkét bíróság ítélkezési gyakorlatát nyomon követem.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.07.03. 21:09:02

@_Ne feledd:
Orbán jót mulatott az egészen, én is így voltam vele

Meg se tudnám mondani melyik volt a legnagyobb csúcs, amikor Bokros Lajos felszólalt igazi konzervatív önjellemzéssel, vagy amikor Schulz feje céklára váltott és bejelentette hogy aki koncepciós perekhez hasonlítja az eljárást annak nincs helye az EP-ben. Verhofstadt az egyetlen megmaradt fogát is jó alaposan belengette, hátha ettől megijed majd Orbán, Cohn-Bendit pedig ezúttal se okozott csalódást a majomparádén, Göncz Kinga a Pravdának írt álolvasói levél felolvasásával a régi jó pártidőket hozta vissza nekünk és így tovább

Nem csoda hogy elhalványulta magát a Heti Hetes ilyen konkurencia mellett

kivisziat 2013.07.03. 21:09:05

"akkor az Európai Parlamentben ülő képviselők ki a jó édesanyámat?"

Pontosan azt.

A jó édesanyádat!

_most_ 2013.07.03. 21:09:40

@Blogger Géza: ne sokkolj, te hoztad fel a bombázást, én csak tovább gondoltam, de ha megértetted volna a szöveget, pont abban reménykedem, hogy még mielőtt Orbán Viktor háborúba sodorná az országot, azelőtt megállítják :D

sárkányfő 2013.07.03. 21:09:46

@Blogger Géza: Nem szép tőled, hogy a fideszeseket duplán lehúzod, de hát tőled senki nem várt mást.

_most_ 2013.07.03. 21:12:06

@Balt: akkor, nem értem mit sírnak a fideszdroidok, örüljenek, hogy az EU segíti megnyerni a "választást" a szeretett vezérüknek :D

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 21:12:19

@zengjen a dalunk fajtárs:

Szerintem eddig is értettük, hogy szereted a Kedves Vezért, nem kell ragozni. ;-)

(Mellesleg ezek a legjobb nickek, elég megnézni őket, hogy kiderüljön, a tulajdonos nem tud magyarul. :) )

sárkányfő 2013.07.03. 21:12:38

@kisQtya: de, tényleg kevertem, elnézést. ettől még a többi amit leírtam az EU mellett az igaz, és a lista km hosszan folytatható lenne. Az meg nem megy, hogy egyenlőséget sugallsz az EU és a kommunista rendszer között, de közben azzal jössz hogy nem vagy EU-fóbiás :)

kisQtya 2013.07.03. 21:13:01

@_most_: Mit gondolsz, miért ez a választék? Mert anno az MSZMP kettéosztotta elvtársainak fiacskái között a hatalmat. Jobbról is,meg balról is nekik fütyül. :))))

Na, ennek kell véget vetni....

teknős 2013.07.03. 21:13:11

@Aljas szellemi honvédők, birkamenet, CÖF takarodó!: És hol van a te hazád és kitől tanultad meg az én hazám nyelvét?

komplikato 2013.07.03. 21:14:33

@zengjen a dalunk fajtárs: Aham, egy bizonyos Orbán Viktor meg a Liberális Internacionálé alelnöke volt és volt a pártjának egy Magyar Narancs nevű liberális lapja.

Mit akartál ezzel mondani?

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 21:15:15

@zengjen a dalunk fajtárs: A Vezired meg 20 eve meg liberalisnak vallottaa magat.

komplikato 2013.07.03. 21:16:34

@zengjen a dalunk fajtárs: De most komolyan, te akarod megmondani, hogy az EP melyik fele szólhat hozzá a témához? Fideszes demokrácia értelmezés mi? :D

Balt 2013.07.03. 21:16:57

@Amadeus62: A következőben meg 4/5-öt fog minimum, de csak tornázzatok még egy kicsit Zsorzsi Konráddal, hátha lesz 7/8 is. :))

kisQtya 2013.07.03. 21:17:42

@sárkányfő: Azért, mert szerinted nem lehet egyenlőségjelet tenni, már fóbiás vagyok?
Pont úgy szarom le az EU-t, mint anno a SZU-t és pont úgy próbálok lavírozni a mocskában.
Nem vagyok milliárdos, nekem mindegy, hogy éppen melyik korrupt mocsok banda él a zsíromon, az a lényeg, hogy valahogy túléljem őket és felneveljem a kölykeimet.

Balt 2013.07.03. 21:18:33

@_most_: Így tesznek valszeg. Ez kell hozzá, meg sok-sok Zsorzsi Konrád. :)

kisQtya 2013.07.03. 21:22:54

@zengjen a dalunk fajtárs:
De még Fajkasházy WC-jét is elhomályosította.
Napok óta szót sem vesztegetnek már rá.
Cohn-Bendit úgy nézett ki a leközölt fotón, mint egy egzaltált őrült.

kisQtya 2013.07.03. 21:26:51

@Blogger Géza: Na de ki fog bombázni? Az EU hadserge? Vagy a NATO? :))))

Pan Modry 2013.07.03. 21:27:08

@Blogger Géza:
Magyarorszag nem jobban ha szarul teljesit, magyarorszag orban alatt az eu harmadik legcsorobb orszaga lett.

Tehat kijelenthetjuk hogy magyarorszag kifejezetten szarul teljesit.

$pi$ 2013.07.03. 21:28:11

@Pan Modry: "Magyarorszag nem jobban ha szarul teljesit, magyarorszag orban alatt az eu harmadik legcsorobb orszaga lett."

Pedig előtte milyen faszán mentek a dolgok! :)

Balt 2013.07.03. 21:29:17

@csak egy néző: Ezt az Apponyi hasonlatot már többedszer látom. Valami direktívában terjedhet. De ez is elég kontraproduktív, uis a gróf 4 nyelven leiskolázta a jelenlévőket, bár igaz, pont úgy, hiábavaló volt az előkészített igazságtalan ítélettel szemben, mint ma.

Azt hiszem, jól teszik a britek, ha előbb-utóbb borítják az asztalt.

wotan 2013.07.03. 21:34:20

@Nagy László 0: "...hogy azon a trafikot nem kapó jelentős többség...".
EZ AZ IGAZI PROBLÉMÁTOK HAZAÁRULÓK, hoy nem ti oszthattok trafikot! Ezen túl nem tududtok ellátni! Szégyelljétek magatokat!

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.03. 21:38:21

@wotan:

Igen, hiszen a rablókat csak más rablók rühellik!!

Balt 2013.07.03. 21:41:26

@komplikato: Maga Barroso pont ezzel kezdte:

A magyar alaptörvény 4. módosítása három
ponton lehet inkompatíbilis - vélte Barroso. A
bírósági ügyek áthelyezése, a politikai
hirdetések reklámok közzététele és a fizetési
kötelezettségek kérdésköre. Az Európai
Bizottság üdvözlendőnek tartja az ígért
módosításokat. Monitorozni fog a bizottság,
hogy a módosítások megtörténjenek.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 21:42:40

@politikus-omm: Az MSZP EP-képviselője emlékeztetett: miközben a kormányfő agresszív, EU-ellenes beszédével tüzelte a kedélyeket, Szijjártó Péter "leendő külügyminiszter" lopva odavitt egy lezárt borítékot Martin Schulz-hoz, mondván, a vita tárgyát képzelő jelentésről ez a kabinet álláspontja.

Gurmai feltette a kérdést: miért nem adta elő szóban a miniszterelnök mindezt, miért csak a hadüzenetekre koncentrált egy demokratikus vitában. "Orbán elszalasztotta a lehetőséget, hogy éljen azzal az EP által maximálisan biztosított demokratikus alapjogával, hogy előadja véleményét, és adott esetben tételesen kifogásolja a jelentésben neki nem tetsző, vagy szerinte tényszerűtlen pontokat".

Ráadásul Rui Tavares portugál jelentéstevő másfél éven keresztül készítette a jelentést, számtalanszor konzultált a kormánnyal, így érthetetlen - fogalmazott Gurmai - miért kellett egy memorandumot átadni az EP elnökének ilyen "mutyi-módszerekkel". A szakpolitikus kérdésünkre elmondta azt is: Orbán szavaival szemben ma sem kapták meg az EP-képviselők a kormányzati összefoglalót.

www.nepszava.hu/m/articles/article.php?id=659335

komplikato 2013.07.03. 21:43:30

@wotan: Nyilván a Trafik mutyis, Föld mutyis, Közgép mutyis haverok csak is az országért dolgoznak és az elorzott javakat nem elveszik csak úgy a hazától, akkor ők hazafiságból lopnak mi? :D
Amikor ők mentek feljelentgetni pár hetente Brüsszelbe az is csak hazafiasság volt, mi? Csak akkor hazaárulás ha más csinálja?
Ez a következetesség gyönyörködtett. Rejtő, Dougles Adams, vagy mások milyen szép sziporkákat írtak volna az emberi hülyeség ilyettén megnyilvánulásairól ..

wotan 2013.07.03. 21:46:56

@komplikato: Trafik / Föld / Közgép: itt a FIDESZ mást kommunikál. Följelentés Brüsszelben? Kérek EGY esetet dokumentálva, amikor a FIDESZ Magyarország ellen uszitott - mint most Gönczova és Társai.

Balt 2013.07.03. 21:49:47

@Zaphod_Beeblebrox: Te az Origós Beeblebrox vagy?

komplikato 2013.07.03. 21:57:30

@wotan: Lol. Ki beszélt Magyarországról? Én nem keverem a kormányt az országgal se a népével. Azt valaki más szokta ... nyilván a kormányt jelentették fel, nem Magyarországot. És most nem keresem meg, az ment vagy 6 évig ... biztos találsz ha akarsz. És nem találsz ha nem akarsz.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 21:59:47

@Balt: Nem. Èn a betelgeuse-i Zaphod Beeblebrox vagyok.:)

Blogger Géza 2013.07.03. 22:01:53

@Pan Modry: Forrás? Csak azt ne mondd, hogy Gyurcsány alatt meg a 3. leggazdagabbak voltunk. Az viszont tény, hogy az idei első negyedévben a 3. legjobb növelést produkáltuk, és visszatekintve az elmúlt 3 évre, nálunk csökkent a munkanélküliség és a GDP-arányos adósság, míg ez az EU-ban növekedett.

_most_ 2013.07.03. 22:09:22

@Blogger Géza: tavaly a föld összes országa közül 202-edik lett a magyar gdp növekedés :D

Balt 2013.07.03. 22:11:08

@Zaphod_Beeblebrox: Az Szlovákiában van (volt)?...

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 22:13:10

@Blogger Géza: Tudjuk a kormány úgy döntött, Magyarország jobban teljesít :)

susu64 2013.07.03. 22:14:22

@Kerek négyszög: Azt sem tudod pajtás, ki volt Rákosi. Inkább olvass, gondolkozz, tanulj, bár lehet, hogy kár, mert még több baromság kunkorodna ki belőled.

Balt 2013.07.03. 22:15:13

@komplikato: A körzethatárok átszabásáról (pontosabban a felborult képviselő/választó arányról) régóta AB határozat volt, Uniós ajánlás alapján.

sárkányfő 2013.07.03. 22:17:53

@kisQtya: igen, ha te egyenlőség jelet teszel egy elnyomó katonai diktatúra, és egy önkéntes csatlakozáson (méghozzá népszavazással szentesített csatlakozáson) alapuló demokratikus államszövetségi rendszer között, akkor igen, fóbiás vagy. Az EU-nak nyilvánvalóan van sok hibája, de egy lapon nem említhető a szovjet rendszerrel, ez abszurdum, egyszerűen ég és föld a kettő. ha ezt sem látod, nincs miről beszélni.

Balt 2013.07.03. 22:20:50

@poor: Várjunk! 2010-ben még az volt a mantra hogy nem mondanak semmit, mit fognak tenni választások után. Azaz 1 nevesített igéret volt, a nagyarányú szja-csökkentés... (Ami kétségtelenül teljesült, nagy bánatotokra.)

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 22:24:12

@Balt: Nem- Bar Slotától az is kitelik, hogy azt is Szlovákia részének tartja.:)

zengjen a dalunk fajtárs 2013.07.03. 22:27:18

@kisQtya:
Annyira uncsi volt a mostani cirkusz az EP-ben, hogy még 3 napig se lehet hírként eladni. Ezért most már a buziparádéra koncentrál a progresszív sajtó, a "minél több provokáció annál jobb" elv szerint

Gyanítom ezzel is plusz néhány százalékot hoznak a kormánypártokon. A nagy többség undorodik az ízléstelen, tolakodó magakelletéstől, lásd a Toldiban bemutatott hererázós nyitóműsort a "Buzi-e vagy" Sickratman zenére

Bajnainak viszont tetszett, ha jó fiú lesz akkor még egy répaevést is megengednek majd neki:

hvg.hu/itthon/20130701_pride_megnyito_bajnai

zobod 2013.07.03. 22:28:37

Tavares micsoda egy alak. A hazája a politikai gazdasági összerogyás szélén, ő meg ezzel a visszataszító koncepciós eljárással bohóckodik egy két és fél ezer kilométerre lévő másik kis ország ellen.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 22:28:49

Na jönnek a látens buzik.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.03. 22:31:12

@zobod: Miért mit kéne tennie? Raboljon bankot? Hülye.

Balt 2013.07.03. 22:31:28

@_Ne feledd: Jó meglátás. Orbán sztoikus nyugalommal, mondhatni rezignált beletörődéssel beszélt, bezzeg Verhofstsadt és C-Bendit dagadó nyaki verőerekkel üvöltött - szokás szerint. A röhej az, hogy megint Zsorzsi Konradra hivatkozva. :))

sárkányfő 2013.07.03. 22:36:17

@Balt: ja, teljesült úgy szűk 20%-nak. A többinek meg adóemelés lett, mivel eltörölték az adójóváírást. Látom nyomod a fideszes agitpropot, hány trafikért adtad el magad?

zobod 2013.07.03. 22:45:48

@Zaphod_Beeblebrox: jó kis szoci mentalitásod van, mit is tud csinálni egy politikus, mikor történelme legmélyebb válságát éli hazája? Szerinted bankot rabol. Hát igen, a baloldali ember különös anyagból van gyúrva, nagyon tud a zavarosban halászni.

@sárkányfő: más meg visszakapta amiért ő maga dolgozott meg. Az adójóváírásnak ugyanis a relatíve jobban keresők 36 meg 40%-os kulcsú adóztatása volt a fedezete. Ez így korrekt ahogy most van.

Balt 2013.07.03. 22:47:25

@Zaphod_Beeblebrox: No, ha így van, akkor egyértelmű a magyarázat: nagyon is tisztában van azzal a Fidesz, hogy ez a jelentés felhasználható lesz a kampányban, látható százalékokat fog jelenteni pluszban.

kisQtya 2013.07.03. 22:47:31

@sárkányfő:
Nos, ami az önkéntes csatlakozást illeti: A volt szocialista országokat sűrűn monitorozták és nem egyszerre szavaztattál, hanem olyan sorrendet állítottak fel,melynek lényege az volt, hogy a leginkább csatlakozási hajlandóságot mutató ország kezdte és az esélyesebb követte a sorban. Így érték el azt a jól propagálható pszichés hatást, hogy bezzeg ők már csatlakoztak, mi meg majd megint jól lemaradunk.
Aztán jött az ominózus ír szavazás, amit addig-addig ismételtek, amíg az áhított döntés meg nem született.
:)))))))))))))))))))))
Ennyi mocskos praktikát a ruszkik nem csináltak, ők betolták a picsába a hadsereget, oszt jónapot.

Az a baj, hogy kajáljátok ezt az EU-maszlagot, nem tartotok tőle kellő távolságot, ami eltompítja az egészséges veszélyérzeteteket.
Hiába a görög és a ciprusi példa, nem féltek, mert azt hiszitek hogy itt értetek, polgárokért bárki is tenni akar valamit.... :(

sárkányfő 2013.07.03. 22:49:58

@zobod: Ettől még tény, hogy a többség rosszabbul járt, hiába is akarják (ezt is) elhazudni a propagandisták.

Azon meg hasam fogom a röhögéstől, hogy az álnemzeti fideszesek meg se bírnak úgy szólalni hogy ne hivatkoznának álszentül mondatonként háromszor a nemzetre, de ha a pénzről van szó, ha a saját pénzükről van szó, na akkor azonnal sutba dobják az összetartozásról és nemzetről szóló hamis szólamaikat és azonnal a világ legnagyobb és legönzőbb kapitalistái lesznek, és kézzel-lábbal hadakoznak nemzeti-szolidáris adórendszer ellen.

sárkányfő 2013.07.03. 22:55:50

@kisQtya:
Ez bocs, de nagy süket duma volt. Hosszú évekig várakoztattak minket az EU-tagságra, volt is emiatt itthon nagy bosszúság meg beszólogatás az EU-nak, sokkal korábban, évekkel korábban akart az egész ország csatlakozni, mint ahogy elkezdődtek a népszavazások, ezen azok már nem változtattak. Nem mellesleg nagyon jó döntés volt, nagyon rosszul jártunk volna ha kint maradunk, és ma is nagyon rosszul járnánk ha kilépnénk. Kb a fejjel a falnak rohanás tipikus esete, mélymagyar idióta önsorsrontás volna (ettől még bekövetkezhet, ez az ország elképesztően tehetséges az öntököndöfésben)

Az, hogy neked jobban tetszik a ruszki hadsereg mint bármilyen szavazásos sorrenddel való vélelmezett taktikázás, hát ezt szintén nem kívánom kommentálni...

Az a baj, hogy kajáljátok ezt az EU-fóbiás-maszlagot, nem tartotok tőle kellő távolságot, ami eltompítja az egészséges veszélyérzeteteket.
Hiába a görög és a ciprusi példa, amik már rég összeomlottak volna az EU nélkül, nem féltek, mert azt hiszitek hogy az EU-n kívül értetek, polgárokért bárki is tenni akar valamit.... :(

zengjen a dalunk fajtárs 2013.07.03. 22:59:40

@zobod:
Hadd legyek egy kicsit megértőbb Tavaressel kapcsolatban, aki - Barrosoval együtt - egy konzervatív-jobboldali féldiktatúra elleni lázadással lépett be a felnőttkorba

Persze azt is látni kell, hogy mennyivel softosabb volt a Salazar-féle féldiktatúra a Rákosi vagy akár a Kádár diktatúránál, nekünk ez jutott, nekik meg az

És tegyük hozzá azt is, hogy a Spanyolországban és Portugáliában élő szefárd zsidók, mint Barroso és Tavares számára mindig is vörös posztó volt a keresztény kurzus, amit most nálunk látnak kibontakozni. Nálunk meg a komcsi kurzus a vörös posztó, ezért soha nem is fogjuk megérteni egymást

Nincs közös nevező, eleve elhibázott hogy ezek mondják ki a verdiktet egy idegen ország ügyében. Az EP-ben süketek párbeszéde folyik, tegnap ezt mindenki láthatta

zobod 2013.07.03. 23:03:53

@sárkányfő: én arról beszéltem, hogy visszakaptam azt, amiért én dolgozok meg. Mi ebben az a nagy önzés? Több százezer ember legális munkajövedelmeiről beszélünk, nem az olajosok, drognepperek, lányfuttató paraziták feketejövedelméről. Elhiszem, hogy nagyon vonzó alternatíva az életszínvonal javítására, hogy mástól veszik el a pénzt, talán még a lelkiismeret is nyugtatható azzal a hazugsággal hogy a másik ember munkája ellenértékének elvétele lenne a szolidaritás. Azonban ez nem igaz, ez csupán demagógia. Az is demagógia, hogy a kapitalisták érdekében történt, mert munkajövedelmekről van szó, és a bérköltség nem lett alacsonyabb. A munkából élők számára ösztönző ez a rendszer. Régi adóssága volt már ez a politikának a középosztállyal szemben.

sárkányfő 2013.07.03. 23:11:08

@zobod: Az az önzés, hogy egy társadalom sem képes előre haladni belső szolidaritás, nemzeti összetartozás nélkül, nem véletlen, hogy oly sok országban progresszív adórendszer van, és ez nem demagógia, ez a valód nemzeti összetartozás. persze ha választani kell a pénz és a nemzeti szolidaritás között akkor te a pénzt választod. ahogy az sem járja, hogy te csak és csakis a saját szempontjaidat vizsgálod, és mindazok akik ugyanezt mondják amit te. ara meg fütyülsz, hogy egy túlórázó, kizsigerelt ápolónő minimálbért visz haza az éjszakai műszak és a fertőző betegek ápolása után, de ez téged nem érdekel, csak saját lóvéd. úgy is fogalmazhatnék, hogy te az ápolónőktől, postásoktól, pedagógusoktól veszed el azt a pénzt ami nekik teljesen jogosan járna. de ez már téged nem érdekel, csak a saját szempontod.

zobod 2013.07.03. 23:25:07

@sárkányfő: a pedagógusok bérét rendezik, az egészségügyi dolgozó bevallott és valós jövedelme közti eltérésekkel meg ne dühítsél, mert sajnos a közelmúltban volt benne részem, hogy megtapasztalja. Igen, a szegény ápolónak is fizetni kellett, ha azt akartam hogy ránézzen a hozzátartozómra, foglalkozzon vele. Én ezt tapasztaltam. De hogy értsél, az én munkám ellenértéke az enyém, a szolidaritás az, hogy fizetek adót, kiveszem a közösből a részem tisztességgel, becsülettel. Amiről itt hablatyolsz, az egyoldalú, ellenszolgáltatás nélküli vagyontranszferek egyes társadalmi csoportok között, az nem a szolidaritás. A progresszív adóról meg annyit, hogy a világ egyik leggazdagabb embere, Warren Buffet emlegette hogy ő kevesebb adót fizet mint a titkárnője (arányaiban, természetesen), pedig az USA-ban progresszív adóztatás van. Ne csak nézzél, hanem lássál is. Ha azt akarjuk, hogy legyenek alkalmazkodási kényszerek, hogy a fiatalok piacképes szakmákat válasszanak, akkor ez a mostani rendszer az ideális. Sokszor elmondta Orbán is, a jóléti államok korszakának vége. Itt a periférián mindenképpen, nézzed csak meg ami zajlik nem csak itt, hanem euroövezeti néhai jóléti államokban. Éppen ezért is gusztustalan amit ez a kis portugál csóka művelt, na látod az lett volna szolidaritás, ha azt mondja, hogy egy másik, kis, felszínen maradásért küzdő ország ellen ő ebben az aljasságban nem vesz részt. Mint ahogy a cseh hölgy meg is tette ezt valamelyik ilyen minket inzultáló koncepciós anyag összeollózása során, a végén azt mondta, hogy köszi, ehhez ő nem adja a nevét.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.03. 23:37:05

@­DezInf: Bocsáss meg, hogy így rákérdezek: bolond vagy?

kisQtya 2013.07.03. 23:51:24

@sárkányfő: Az, hogy neked jobban tetszik a ruszki hadsereg mint bármilyen szavazásos sorrenddel való vélelmezett taktikázás, hát ezt szintén nem kívánom kommentálni...

Hát azt ne is kommentáld, mert ilyet nem írtam. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sárkányfő 2013.07.03. 23:51:48

@zobod:
Na most kezdem keresgélni az állam a földön.... te komolyan képes vagy azt állítani (áááá...) hogy ebben az országban mindeki annyit keres, amennyi jár neki? Milyen béreket rendeznek ember, reálértéken FELÉRE csökkentették a felsőoktatás teljes költségvetését két év alatt, folyamatosak a leépítések, egy csomó pedagógust már kirúgtak és rúgnak ki egyfolytában. Mi az hogy rendezik a bérüket, te most komolyan süket fideszes hazugságokat akarsz bedobni mint érvet? Kit nem vertek még át a fideszesek?

És te ne dühíts engem, az orvosok (egy része) kap hálapénzt, de a nővéreknek a nagy része nem a kis részük is nagyon keveset, pláne manapság az elnyomorodás éveiben. Igenis a többség nyomorog, és mélyen, ismétlem mélyen, megalázóan alul vannak fizetve, pláne a munkakörülményeikhez képest, a munkájuk veszélyességéhez képest, az elvárt munka nehézségéhez és felelősségéhez képest, meg egyáltalán.
Durva szemétség, hogy kitalálod, hogy a minimálbéren tengődő százezrek meg vannak fizetve és méltó bért kapnak, te nyilván azt sem tudod, hogy a minimálbér még a létminimumot sem éri el, de a jól élő középosztálybeli leszól, hogy ez így tök oké, és neked több jár, nekik meg igazságos hogy éhbéren vannak... eszem megáll bazdmeg.

Az hogy Warren Buffet hogy találja meg a kiskapukat az kurvára releváns itt Magyarországon, látom vicces kedvedben vagy. javaslom ne csak nézzél, hanem lássál is, nézd meg a nyugat-európai országokban hogy megy az adózás, különösen javaslom pl. a belga vagy svéd adórendszert, de a többi is igen izgalmas. Ott nem is panaszkodnak a helyi gazdagok hogy kisebb az adójuk mint a titkárnőjüké.

"Sokszor elmondta Orbán is, a jóléti államok korszakának vége."
:DD Mi van, valami hívőbe akadtam? :D És ha orbán mond valamit, akkor azt idézni kell, meg az hivatkozási alap? :DD Hát vazze, ezen most jót röhögtem, van még aki komolyan veszi azt a gazembert aki válogatott hülyeségekkel eteti a zombi rajongóit... Kérdezz már meg egy kivándorolt magyart, hogy mit érez a nyugat hanyatlásából :D

A portugál csókának pedig köszönet amiért a magyarok mellé állt az önkényúr orbánnal szemben és megpróbálnak minket ahogy tudnak védeni a fidesztől, kár hogy nincs rá igazi eszközük, és úgy rombol-lop-csal-hazudik és főleg rabol le mindent röhögve Orbán ahogy csak akar, a zombijai még meg is éljenzik érte.

kisQtya 2013.07.03. 23:53:48

@sárkányfő: Te azért lehetsz szolidáris, csak ezt ne az én pénzemből finanszírozd, ha lehetséges. :)))

sárkányfő 2013.07.03. 23:54:09

@kisQtya:
Valóban nem írtad, csak sugalltad:

"Ennyi mocskos praktikát a ruszkik nem csináltak, ők betolták a picsába a hadsereget, oszt jónapot."

Ebben a mondatban az EU-s "mocskos praktikák"kal van szembeállítva a ruszi gyakorlat, utóbbi pozitívabban beállítva. és ezen az se változtat, ha reggelig ülsz a zárójelen annyit vigyorogsz.

sárkányfő 2013.07.03. 23:56:20

@kisQtya:
na végre egy őszinte antiszolidáris önző kapitalista, aki nem is akarja hazudozni kamu nemzeti összetartozásról meg nem rebeg álszent áriákat a nemzeti szolidaritásról, ami nem érdekli. helyes, ezt díjazom, mármint az őszinteséget.

kisQtya 2013.07.04. 00:03:53

A kizsigerelt ápolónő elmehet sztárügyvédnek, vagy nyelvtanárnak horror óradíjért.
Piacgazdaságot akartatok, szabad versenyt, azt kell csinálni, amit megfizetnek.

kisQtya 2013.07.04. 00:08:41

@sárkányfő: Te azért kommunikálsz nehezen, mert nem azt olvasod, amit írok, hanem van rólam egy sztereotíp képed,beraktál egy skatulyába és nem velem vitatkozol, hanem az általad elképzelt személlyel.
Ez jó, mert így többször lehet igazad. :))))

Már hogy ne lennék kapitalista, ha egyszer egy piacgazdaságban élek és tudom, hogy minden szociális maszlag csak politikai porhintés.
Ezért csodálkozom ezen a vak hiten, hogy majd az eu megvéd téged bárkitől is. :))))

sárkányfő 2013.07.04. 00:08:42

@kisQtya: Elment volna, de már az anyja is kizsigerelt ápolónő volt, így nem tudták megengedni maguknak a jogi egyetemet. Különben is, attól még, hogy valaki nem megy el ügyvédnek, attól még jár neki a munkájáért arányos fizetség. Vagy ez csak neked jár meg zobodnak, a kicsik meg le vannak fosva? És ha mind elmenne ügyvédnek, ki mosná ki a szart a lepedődből amikor mondjuk majd haldokolsz vagy bélfertőzést kapsz el és magad alá piszkítasz?

sárkányfő 2013.07.04. 00:10:15

@kisQtya: neked porhintés, mert magadból indulsz ki, és tojsz másokra. és ennek semmi köze az EU-hoz, ez rólad szól. AZ EU pedig megvédett minket attól, hogy egy Lukasenko-féle berendezkedést hozzon össze itt Orbán.

kisQtya 2013.07.04. 00:13:13

@sárkányfő: Miért van pozitívabban beállítva a ruszki gyakorlat?
Mitől pozitívabb? Attól, hogy még annyi eszük se volt, hogy mocskos praktikákat alkalmazzanak, ezért erőből tolták? Más, de nem pozitívabb.

Szerintem neked valami szövegértési problémád lehet.
Rendszeresen vélsz felfedezni a kommentjeimben olyan dolgokat, amik nincsenek ott.

sárkányfő 2013.07.04. 00:15:49

@kisQtya:
"Miért van pozitívabban beállítva a ruszki gyakorlat?"
Mert mint példát, szembeállítod a leszólt EU-s gyakorlattal. Elemi logika. De ha csak rosszul fogalmaztál, spongyát rá. Majd legközelebb jobban figyelsz mit és hogyan írsz le.
Bár nagyon megborult gondolkodásra vall, aki az EU kapcsán állandóan szovjet eseményekre asszociál. Gáz.

kisQtya 2013.07.04. 00:19:40

@sárkányfő: Na már most én is elmentem jogi egyetemre, pedig a családomat kifosztották Rákosiék. A gyerekem is elment jogi egyetemre, pedig külföldön gürizi össze a horrortandíjat.
Ha pedig nem lesz ápolónő, akkor vagy megfizetik őket, vagy hoznak Szomáliából olyat, aki örülni fog ennyi pénznek is. A piacgazdaság így működik.

kisQtya 2013.07.04. 00:21:11

@sárkányfő: Már meg is védett? Így, múlt időben? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sárkányfő 2013.07.04. 00:23:30

@kisQtya: Igen. Mit szívsz hogy kényszeresen vigyorogsz?

sárkányfő 2013.07.04. 00:28:01

@kisQtya: Nocsak, szóval azt állítod ebben az országban mindenkinek meg van a lehetősége jogi egyetemre menni. nézd, a gátlástalan hazudozással én nem fogok szórakozni.

Szomáliból nem hoznak senkit, mert a szomáliaik nem tudnak magyarul, továbbá ha egy szomáliai már kivándorlásra adja a fejét, akkor hülye lenne hozzánk jönni, nem is ide jön, hanem megy egyneesen az angolokhoz vagy amerikába. te még nem érted fel a nagy eszeddel, de a nemzetközi migrációban versenyeznek egymással az országok, és valahogy nem mi állunk nyerésre. Tudod a piac így működik.

És továbbra sem válaszoltál épp a lényegre - nahát - hogy minden terelés és szomáliázás meg sztárügyvédkedés emlegetésétől függetlenül járna-e méltó, tisztességes, arányos bér az ápolónőknek a munkájukért vagy sem?

kisQtya 2013.07.04. 00:28:09

@sárkányfő: Na látod, szerintem meg az vall megborult gondolkodásra, hogy valaki állandóan az EU-t isteníti lihegve, kipirultan, csillogó szenekkel segget nyalva, attól vár mindent.
Elvették a ruszki segget, de a nyalóreflex olyan mélyen rögzült, hogy most az eu-segget kell nyalni a csokiig.

Ostobán, ész nélkül.

Elmondanám neked, hogy a redvás szocializnusban is az élt jól, aki látta a rendszer súlyos hibáit és kihasználta a benne rejlő lehetőségeket.

Az EU-ban ugyanez a helyzet. De ahhoz agyvelő kell és gondoklodni kell, hogy meglásd a súlyos hibákat.
Azt hiszem, ez neked már nem fog menni.

kisQtya 2013.07.04. 00:29:53

@sárkányfő: Az ostobaságodat szívom. :)))))
Valld be, hogy a piros könyvet is ilyen szenvedéllyel lobogtattátok. :))))

kisQtya 2013.07.04. 00:31:09

@sárkányfő: Hogyne járna. Járni jár, de nem jut. Ismered a mondást.

kisQtya 2013.07.04. 00:34:07

Egyébként mindenkinek megvan a lehetősége, legfeljebb tehetsége nincs hozzá.
De nem kell mindenkinek jogi egyetemre menni.
Vannak jól fizető szakmák. De persze tanulni kell. Anélkül nem megy.

mazolika 2013.07.04. 00:35:09

@kisQtya: Ahem, de van egy kis gond. Nem az mszmp-től kell megszabadulni, hanem attól a gondolkodásmódtól, amit a két "nagy" képvisel. Kövess meg, de én már nem látok különbséget a két oldal hozzáállása között.

Mindkettő a másikat ekézve akar hatalomhoz jutni. A megbékélés, problémamegoldás, egymás tisztelete fel sem merül EGYIK oldalon sem. Ez a haza kettészakadását eredményezte, eredményezi.

Ez az ország az 1000 évig simán ellenállt a külső elnyomásnak. Most nincsenek elnyomó hatalmak az utcán. Most egymás között vagyunk. Az EU pattog, de alapvetően jól (ki)játszható játékszabályok szerint játszik - inkább 100 EU, mint egy újabb diktatúra. Ki ellen is küzdünk, akkor?

sárkányfő 2013.07.04. 00:36:02

@kisQtya:
"Na látod, szerintem meg az vall megborult gondolkodásra, hogy valaki állandóan az EU-t isteníti lihegve, kipirultan, csillogó szenekkel segget nyalva, attól vár mindent."
Ebben egyetértünk, bár én ilyet ma nem láttam ezen a blogon, meg máshol sem. Mellesleg még ez is sokkal, sokkal, sokkal reálisabb mint a szovjetkehez hasonlítani az EU-t.

kisQtya 2013.07.04. 00:36:07

@sárkányfő: Szerintem te figyelj jobban, hogy mit olvasol.

sárkányfő 2013.07.04. 00:36:39

@kisQtya: Én nem nevetek rajtad, én sajnállak.

sárkányfő 2013.07.04. 00:37:40

@kisQtya: Nem, az én értelmezésem továbbra is helyes. Szomorú hogy képtelen vagy belátni milyen szarul fogalmaztál. De hát nem csodálkozom, belefér a rólad eddig kialakult képbe.

sárkányfő 2013.07.04. 00:38:39

@kisQtya: Na látod. Majd idézlek téged a és a lehengerlő érvelésed, amikor újra bevezetik a progresszív adózást.

kisQtya 2013.07.04. 00:38:40

@sárkányfő: Szerintem pedig teljesen reális a Szovjetunióhoz hasonlítani az Európai Uniót.
Részemről ez a véleményem.

kisQtya 2013.07.04. 00:39:40

@sárkányfő: Sajnálj nyugodtan, ha áldozol erre energiát....

sárkányfő 2013.07.04. 00:40:43

@kisQtya:
Hát persze. Egy katonai erővel fenntartott diktatúrát szerinted teljesen reális összehasonlítani egy demokratikusan létrejött működő államszövetséggel, amibe szabadon lehet be- és kilépni.
Jól van.
Nyugodj meg szépen.
Ne izgasd fel magad.
Ezt holnap mond el az orvosodnak is, a továbbiakat majd ő közli veled.

sárkányfő 2013.07.04. 00:41:27

@kisQtya: Ne félts, épp csak annyit áldozok rád amennyit megérdemelsz.

kisQtya 2013.07.04. 00:47:20

@mazolika: Valóban nincs különbség az MSZP és a FIDESZ között, hiszem egy alomból valók.
Az eu pedig valóban minőségi különbség a határon belül állomásoztatott hadsereggel elnyomó szovjet diktatúrához képest.
De ez a minőségi különbségpusztán abból ered, hogy a hadi eszközöket olyan veszélyessé fejlesztették, ami miatt már alkalmatlanok a cél elérésére, ezért jöttek a tankok helyett a bankok, katonák helyett pedig az eu-konform jogszabályok.

Egy Európai Unióra mindenképpen szükség lesz, mert a nemzetállamok kora lassan lejár. De ez az EU, ami most van, életképtelen, rossz formáció. Ezért sikertelen.

mazolika 2013.07.04. 00:55:09

@kisQtya: Nagyon nem egy súlycsoport a kettő. Szovjetúnió egy nagyon erős ideológia mentén nyers erőszakkal lenyomta a saját rendszerét az összes állam torkán. Hányan is haltak meg a rendszert ellenzők közül? Hány embert börtönöztek be, mert mertek mást mondani, mint az aktuális irány?

Az EU soha nem alkalmazott erőszakot. És ez hatalmas különbség. Lehet, hogy erős lobbiérdekek húzódnak a háttérben, ezt simán elhiszem. De jelenleg a fegyverek szava helyett a pénz beszél, és ezt a játékot könnyebb játszani (sőt, akár nem játszani is!), mint az erő játékát.

sárkányfő 2013.07.04. 00:56:41

@kisQtya: gondolatm én hogy valami ilyesmi a te szinted.

kisQtya 2013.07.04. 01:00:16

@mazolika: Mert nincs értelme erőszakot alkalmaznia, hiszen a gazdasági érdekek megváltotrak. Régen a háborúk területszerzésért folytak, Ma nem területet, hanem fogyasztói piacot akarnak szerezni. Isten őrizz, hogy meghaljanak az emberek! A halott nem vesz mosógépet.
De attól még diktátum a diktátum, mert nem mindegy, hogy hol képződik a profit, melyik állam jogosult azt megadóztatni.
Nagy harc folyik a profitért és adóztatásának jogáért.

mazolika 2013.07.04. 01:01:04

@kisQtya: Jól van, akkor ebben egyet értünk :)

Hé, a bankok és jogszabályok ellen könnyebb küzdeni, mint tankok és őrült ideológiák ellen :)

kisQtya 2013.07.04. 01:02:18

@kisQtya: Amelyik állam adóztatni tudja a profitot, az meg tudja fizetni a kizsigerelt ápolónőt. Ez a tétje annak, hogy ki ellen is háborúzunk.

kisQtya 2013.07.04. 01:08:32

@mazolika: Én nem vagyok olyan biztos abban, hogy könnyebb bankok és jogszabályok ellen küzdeni. :((

Az viszont tény, hogy a fegyverkezési verseny túlhajszolása hozta el a békét, mert (remélem) senki nem mer háborút kezdeményezni.

Ez pedig nagyon pozitív dolog, de nem az EU érdeme.

A családomban én vagyok az első generáció, aki nem élt háborúban. Remélem, nem is fogok.

mazolika 2013.07.04. 01:11:46

@kisQtya: Értem. És mivel nem tudom, mert nem látok a színfalak mögé, de szerintem a piac és a profit elég jó háttérmozgatónak tűnik. Mondjuk ne csodálkozzunk, ha nap, mint nap ez van az ember arcába tolva.

Szerencsére van megoldás: kiléphetsz az ördögi körből, mint magánember. Nem kell játszani a játékot. Élhetsz a szükségleteid szerint és nem a kósza vágyaid szerint.

Persze nem tudjuk, hogy mi lenne, ha elég sokan választanánk ezt az utat, de szerintem nem is lesz rá idő, hogy eljussunk odáig.

clegane 2013.07.04. 01:46:49

orbán viktornak a kurva annyát.

komplikato 2013.07.04. 03:33:10

@mazolika: Azért kíváncsi vagyok arra a lerobbant lobbira, aminek bármi érdeke fűződne eme országhoz. Kivétel ha csak valami példa statuálásra kell a dolog, de az úgy is kiderül ha lesz vagy sem Románia és Bulgária elleni kirohanás. Se fontos transzfer ország nem vagyunk, s nyersanyagunk nincs, se gazdasági súlyunk.

Tomycat 2013.07.04. 05:19:20

@Blogger Géza: regen lattam ennyire oszinte fideszes megnyilvanulast. Halalt kivanni masnak az magasztos fideszes erkolcs. Itt tartunk.

Kék az ég 2013.07.04. 05:54:23

@Balt: Ugyanezt mondta Chamberlain is Adolffal kapcsolatban...

Aztán mégis Churchill a nemzeti hős az angoloknál nem az említett úriember

Kék az ég 2013.07.04. 05:59:23

@Zaphod_Beeblebrox: Érdekes AMIKOR A FIDESZ JELENGETETT FEL ÉVEKIG Medgyessy ellen akkor a demokrácia csúcsa volt ez az EU.

Szájer ugye egyenesen követelte, hogy az EU NE TŰRJE a HAZUGOKAT.

Orbán egyenesen követelte, hogy az EU NE ADJON TÁMOGATÁST hazug kormányoknak

Járaiék a MNB-ben egyenesen sajnálkoztak, hogy az EU MIÉRT NEM CSAP KEMÉNYEN le.

Martonyi pedig egyenesen KÜLFÖLDI JOGI GYÁMSÁGOT AKART Mo ELLEN, mert nem képes demokráciát biztosítani.

Igen ekkor az EU nem Moszkva, nem Sztálin volt, hanem a világ dicsősége.

Kék az ég 2013.07.04. 06:06:57

@_most_: Ennyit a fideszes gerincről!

________________________________________
Szájer József a Szövetség nevében üdvözölte a portugál kormányfő jelölését az unió bizottságának elnöki posztjára.

Budapest, 2004. június 27. MTI

José Manuel Durao Barroso az Európai Parlamentben az Európai Néppárt frakciójához tartozik, és ugyanúgy alelnöke a néppártnak, ahogyan Orbán Viktor, a Fidesz elnöke - tette hozzá.

A demokratikus elvek érvényesülése, hogy a bizottsági elnöki posztra olyan politikust jelölnek, aki az európai parlamenti választáson a legtöbb mandátumot szerző Európai Néppárt tagja - jelentette ki Szájer József, a Fidesz – Magyar Polgári Szövetség európai parlamenti képviselője.

A jelölés azért is fontos, mert azt tanúsítja, hogy egy Magyarországhoz hasonló méretű ország politikusa is tölthet be fontos vezető tisztséget az Európai Unióban – jelentette ki a politikus.

Szájer József elmondta, hogy az Európai Néppárt európai parlamenti frakciójának július eleji budapesti alakuló ülésén is részt vesz majd az EU-bizottság elnök-jelöltje. Orbán Viktor várhatóan a jövő hét második felében Portugáliában találkozik Barrosóval - tette hozzá.
_____________________________________

Blogger Géza 2013.07.04. 06:44:25

@_most_: Még szerencse, hogy a kormányzati ciklus nem egy évből áll, és a jobb 2013-as, 2014-es adatok ezt el fogják homályosítani... A 2012-es valóban ritka pocsék év volt, amit kb. 4 tényező tett azzá: kiújult eurózónás recesszió, kedvezőtlen időjárás, az EU elbénázott túlmegszorítási ultimátuma, és Simor balfaszszága. 2013-ban ezek remélhetőleg már csak rossz emlékek lesznek (bár az eurózónás recesszió még talán nem)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.04. 07:04:07

Akkor ez ideillik:
Július 3-án szerdán az Európai Parlament elfogadta a Magyarországot elítélő jelentést. A felvételen Morvai Krisztina erre reagáló felszólalásai, illetve demonstratív tiltakozása látható:
www.youtube.com/watch?v=KKldMV1sosU

csavari 2013.07.04. 07:44:36

Laodumin

Tökéletesen igazad a tavares elvtárs még a továris elvtársakat is alulmúlja! Azok legalább adtak a formaságokra hivatalosan de ez a tavares féle söpredéknek még annyi esze sincs, hogy erre ügyeljen! Sokat felejtettek ahhoz képest amikor még az internacionáléval a szájukon indultak harcba a kommunizmus győzelméért! ezeket senki nem értesítette róla, hogy megbukott a bolsevizmus?

nu pagagyí 2013.07.04. 07:55:49

@Blogger Géza: Hát, igen! Azok a bizonyos külső körülmények! Minket valahogy jobban sújtanak, mint szomszédainkat. Ha ennyire tehetetlen ez a kormány, ideje lenne beismerni a kudarcot és lemondani. Mindjárt jobb lenne mindenkinek.

hot-spot (törölt) 2013.07.04. 08:06:07

@sárkányfő: Minimálbéres ápoló?
Valami nem stimmel,mert ápoló csak középfokúval lehet,az pedig a kőtábla szerint nem minimálbér,hanem egy hajszállal felette van.

nu pagagyí 2013.07.04. 08:10:10

@csavari: Az EP-ben néppárti többség van, nélkülük nem szavazták volna meg a határozatot. Nyilván Merkelék is kommunisták szerinted.

El kellene gondolkoznod rajta, milyen párt is a Fidesz. Itthon azért elég pontosan látszik, hogy egy maffiaszervezet, amelyik köp a demokratikus jogokra, leszarja a személyiségi jogokat, megkárosítja polgárait, kisajátítja az államot, gátlástalanul hazudozik. És még eredménytelen is, szánalmas teljesítményt produkál gazdasági téren.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.07.04. 08:10:41

láttuk a hazaáruló bandát. láttuk ki beszél a magyarok ellen. láttuk, hogy a pedofil mocsadék hogy üvölt megint.
pfujjj, köpni rájuk.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.07.04. 08:13:29

@Kék az ég: és mit tett az eu?
na?
segítek .... semmit.
pedig adatokat hamisítottak, gumilövedékeztek, 10%os hiányt és államcsődöt okoztk
zavarta őket? ugye nem.
de persze, most kibebaszott nagy baj, hogy a melegek nem tudnak házasodni...
háthallod

koborvadász 2013.07.04. 08:16:22

@♔batyu♔: Nem is akar ezek után kormányra kerülni senki.
Szétloptak, tönkrebasztak mindent.
Ellehetetlenítve a következő kormányt.
Ezért nem nyomul senki ellenük.
Majd, ha a többség, aki ugye nem rájuk szavazott, megmozdul, na akkor lesz itt rend.

nu pagagyí 2013.07.04. 08:42:19

@FILTOL: A Simicska-kormány tetteit értékelték az EU-ban, nem a magyar nép ellen szólaltak fel. A Fidesz is csak egy párt a többi közül és sajnos még pár hónapig el kell viselnie ennek a szerencsétlen népnek, ha már véletlenül rájuk szavazott. Ha a Fidesz többet gondol magáról, akkor sajnos forradalmi úton kell majd eltávolítani a hatalomból.

Blogger Géza 2013.07.04. 08:47:36

@nu pagagyí: Hatalmas tévedés. A szlovák munkanélküliség jóval magasabb a magyarnál, a szlovén bankrendszer nagyobb bajban van, Csehország jóval komolyabb elhúzódó recesszióval küzd, mint mi. Egyébként ezeket az országokat nem sújtotta az itteni aszály + Simor, a két nagy csapás...

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.04. 08:55:45

@zobod: Továbbra is hülye vagy. Szerinted mit kéne csinálnia Tavaresnek? Bazmeg ő EU képviselő, nem kormánytag. Nem a pénzügyminiszter. Minek foglalkozol politikával ha lövésed sincs róla?

csavari 2013.07.04. 09:05:57

@nu pagagyí:

Ahogy írtad! Sőt a merkel elvtársnő is elődeihez schmidthez, kholhoz hasonlóan dolgozott is nekik!

Balt 2013.07.04. 09:19:36

@Kék az ég: És tény: a háború után Churchill megbukott...

Valami nem stimmel: a 2004 májusi csalatkozás után Medgyessynek volt kb. 2 erős hónapja az EU-tag Mo. élén.

nu pagagyí 2013.07.04. 09:29:06

@koborvadász: Lehet azért mit csinálni.

Pótadót kell kivetni az állam által grantált magánjövedelmekre, kezdve a trafik, gyógyszertári és hulladékgyűjtési koncessziókkal. Ha önként visszaadták a koncessziókat, akkor fel kell szabadítani a piacot.

A reklámtáblákra sávos tételes adót a lokális piaci részarány függvényében.

A magyar államkötvények magyar tulajdonosait fel kell kérni, hogy hazafias kötelességből "önként" ajánlják fel kötvényeiket állambácsinak, hozzájárulva az államadósság csökkentéséhez. Ők azok a mostani hazaffyak, akik a közpénzből magánpénzzé konvertált vagyonkájukat fialtatják ebben a jövedelmező megtakarítási formában.

Az állami termőföld bérleti díját fel kell emelni, támogatást csak a termelő kapjon konkrét teljesítménye alapján. Ha ez nem lehetséges, akkor semmilyen támogatást nem kell adni, mert az is jobb, mint a teljesítmény-követelmény nélküli pénzosztás.

A családi pótlékot jövedelmi maximumhoz kell kötni. A családi kedvezményt meg kell szüntetni, egy részét Áfa-csökkentésre kell fordítani, másik részét pedig gyemekintézmények fejlesztésére (bölcsőde, óvoda).

Be kell szüntetni a cégek, közterhekből adott támogatásainak 90%-át, a felszabaduló összegből egységes társaságiadó csökkentést kell végrehajtani.

El kell bocsátani minden olyan állami tisztviselőt, aki szakmai munkáját politikai szempontokkal keverte. Meg kell büntetni közűlük azokat, akik szándékosan szabotálták a nyilvánosságra tartozó adatok közlését.

Ki kell vizsgálni az egyindulós, vagy meghívásos tenderek tényleges hasznát, a teljesítmény arányban van-e a ráfordítással? Ha aránytalan, akkor bíróság elé kell küldeni a tender gazdáját, a haszonélvezőtől meg különadóban kell beszedni az extraprofitot.

Ki kell üresíteni az olyan álszervezeteket, amelyeket a Fidesz politikai ellenőrzés céljából hozott létre: meg kell szüntetni a kamarai hozzájárulást, nem kell tárgyalni olyan szervezetekkel, amelyek nem alulról építkeznek.

Vissza kell állítani az autonómiákat. Ha jogilag nem lehetséges (nincs 2/3), akkor a gyakorlatban.

Indítványozni kell a vezér-elvű pártok betiltását. Amelyik párt ténylegesen vagy formálisan, nem demokratikus szabályok szerint működik, azok nem indulhatnak semmilyen választáson.

nu pagagyí 2013.07.04. 09:34:25

@csavari: Igen sok ellenséged lehet. Nem gondolkoztál azon, hogy veled van a baj?

csavari 2013.07.04. 09:43:02

@nu pagagyí:

Ha valamivel nem vagy tisztában ne szólj hozzá!

nu pagagyí 2013.07.04. 09:51:28

@csavari: Gondoltam azért írogatsz ide, mert beszélgetni akarsz. Magában beszélgetőknek tudok egy jó orvost. Olcsón dolgozik.

csavari 2013.07.04. 11:19:06

@nu pagagyí:

Pusztán csak azért reagálok, hogy ne gondold azt, hogy mindenki olyan hülye mint te és a fajtád!

DezInf 2013.07.05. 15:59:28

@­DezInf:

Mizu k@cs@g NICKTOLVAJ !!!!!!!!

Miért más nevében mondod el a "véleményedet" ?

A saját nickneveden hiteltelen vagy ?
Elég "fejetlen" ez a hozzáállás a részedről kis fideszpöcs :)))

DezInf 2013.07.05. 16:04:03

@sárkányfő:
@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik:

Igazatok van, a nickemet lenyúló köcsög fideszes bértollnokkal vitáztatok.

A saját lejáratott nickjén már a kutya sem áll szóba vele, így mások nickjét lenyúlva próbál érvényesülni :)))

Nem a ruha teszi a zembert, de ezt egy ijen fideSSkutya nem tudja :)))
süti beállítások módosítása