Laodumin

Stumpf jogászkodik

2013.03.27. 17:39 | Laodumin | 52 komment

Kövér házelnök úr nemcsak a politikai környezetszennyezésben jártas, az ötvenes évek agitációs propaganda művészetének habzó szájú követője, de az Orbán Viktor köré épített alternatív kozmosz egyik legelvakultabb mikroorganizmusa. Történt ugyanis, hogy 2010 forradalmi történéseit megelőzően, Stumpf Istvánt elzavarták talár próbára, a Fidesz frakció elnevezésű szabóműhelybe, ahol az eljárási rendnek, vagy a Fidesz igazságügyi protokolljának megfelelően rászabták a díszes ruhát.

Na most Kövér úr szerint ezen milánói divatszalonokban szokásos művelet végeztével ki is merült a nevezett alkotmánybíró hivatása. Tehát feltételezhetjük, hogy Stumpf István elsődleges küldetése a Fidesz frakcióban helyet foglaló urak és hölgyek talárfétisének kielégítése, ahelyett, hogy "parttalan jogászkodásra" adná a fejét. A  magyar politikában természeti csapásként is funkcionáló Kövér nem csupán a demokratikus értékrendek és intézmények egyik legvéresszájúbb ellensége, hanem a józan ész, a ráció tagadója, a középkori inkvizíció hithű követője, az 50-es, 60-as évek politikusainak 21. századi eszményképeinek tökéletes mintapéldánya.

Tulajdonképpen az ő szellemi intelmeivel indult neki a bíróságoknak Orbán Viktor, mint egy zabolázatlan csőcselék élére állított Hüvelyk Matyi. Azt persze nem kell figyelembe venni, hogy Kontrát Károly azt mondta: "senki nem áll a törvények felett!" Magyarán egy bírósági ítélet elleni népszavazás, akkor azt most mi a Szűz Mária? Egy bíróság feladata -legyen az alkotmánybíróság vagy a tápiógöcseji bírói tanács- az, hogy a Kövérhez hasonló ámokfutó bajszos (ez utóbbi nem feltétel) úriembereket visszapeckelje a demokrácia kordonjai közé. Amit ezek az úriemberek művelnek az nem más, mint maffiamódszerekkel való megfélemlítése minden tisztességes intézménynek.

Azt tessenek már megmondani, ha már ilyen csúnyák ezek az energiacégek, meg az Alkotmánybírák, az áfaemelések és házelnöki fizuk ellen mikor lehet aláírást gyűjteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://laodumin.blog.hu/api/trackback/id/tr765176210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gera 2013.03.27. 22:00:56

Jól meglennénk Kövér nélkül...

mojoking77 2013.03.27. 22:53:04

Igen, csak azt nem ertem, miert nem kepes meg eltavolitani mindenki Viktora vegre oda, ahova igazan valo. Bar az is teny, hogy nem tul konnyu megtalalni azt a helyet, ahol nem tud artani senkinek. Melyebben belegondolva, valoszinuleg azert nem baszta meg ki a picsaba, mint macskat szarni, mert fel attol, hogy ez esetben ot fogja ilyen vehemenciaval tamadni.
A legszebb az eredeti riportban volt, amikor lefikazta a szekhazfoglalokat, miszerint azok nem ertenek semmihez, de bezzeg, mikor ok csinaltak anno ugyanezt, az egy atgondolt, bolcs cselekedet volt.

grani 2013.03.27. 23:35:01

Libcsi hörgés :D
Majd a közműcégeket fogom sajnálni.
Persze, gondolom sok libcsinek van suttyomban kapott közműcég részvénye és most az osztalékot féltik.
www.napi.hu/tozsdek-piacok/odacsapott_a_kormany_megis_osztjak_a_penzt_a_kozmucegek.549223.html

Ja, Ha majd az alkotmánybírókat is választások utján választják, vagyis a nép legitimálja őket, akkor belepofázhatnak, hogy mi legyen az alkotmányban. Addig azonban csak a parlament egyik intézménye. Ha az ellenzék vagy mások mást akarnának, akkor tessenek forradalmat csinálni, vagy kétharmadot szerezni. Ha meg nem megy, akkor ne nyögjétek és taknyozzátok már tele a médiát. Unalmasak vagytok és rajtataok röhög mindenki.

Tamás Csacsicska 2013.03.28. 00:03:40

@grani:

Lesz forradalom, ne légy annyira türelmetlen ! Stumpf már ettől tart. Azt hiszi, hogy a mai beszólásai enyhítik majd az ítéletét.

Csumpitáz Alfréd 2013.03.28. 00:19:13

@grani: "Ha majd az alkotmánybírókat is választások utján választják, vagyis a nép legitimálja őket, akkor belepofázhatnak, hogy mi legyen az alkotmányban. Addig azonban csak a parlament egyik intézménye."

A parlament egyik intézménye????

Az ilyen szép, tanult emberek miatt volt értelme a rendszerváltásnak... Neked mindegy, csak legyen olcsó sör, Barátok közt, meg Orbán Viktor.

Szevasztok 2013.03.28. 00:27:16

@grani: Látom neked megvan a 8 osztály: 5 első meg 3 második.
Idióta!

WLaci 2013.03.28. 00:29:15

Beleállnak a földbe, de sajnos addig még eltelik 4-5 év. Nehéz lesz. Utána viszont örülhetnek, ha élve megússzák.

2llkedő 2013.03.28. 05:52:04

@grani: """""""Az államnak pártatlannak kell lennie . Nem ügyeskedhet, nem változtathatja
kénye-kedve szerint a törvényeket és a szabályokat. Ha az állam részrehajló, és magánérdekek kiszolgálójává alacsonyodik, magánérdekek foglyává teszi a
törvényhozást, akkor saját működésének értelmét számolja fel. Ha az állam azt akarja, hogy tiszteljék, akkor tiszteletre méltónak is kell lennie."""""""

jog-ász 2013.03.28. 06:27:05

a "jogászkodás" kifejezés mint végső érv akkor jön elő, amikor görcsös kínlódásában a hatalom az idióta ötleteit sem tudja értelemes és kitlezhető(itt értsd:jogállami) formában megjeleníteni..a jogászkodás mint vád ilyenkor egy hisztis visítással egyenlő.
a baj hogy handó tünde nyilatkozataiból is néha kitűnik, hogy idegesíti a hatalmat, hogy pl a bíróságokon jogászkodás zajlik...ez jobban érintheti a polgárok tömegeit, és sztem addig kell örülni ameddig még van jogászkodás egy bíróságon, mert hát hol a fenébe ne legyen jogászkodás mint az igazságszolgáltatásban.

regress 2013.03.28. 06:32:43

legyen népszavazás az alkotmánynak nevezett foscsomó eltörléséről. az eredményt megjósolnám kövér beleiből

nu pagagyí 2013.03.28. 06:59:17

Valahogy az "elmúlt nyolcévben" nem tisztelte Kövér ennyire a parlamentet.

grani 2013.03.28. 07:26:28

@Csumpitáz Alfréd: @Szevasztok: Aha. Három diplomám van egyébként :) Na menjetek vissza a rímfaragáshoz és és versben adjátok elő a bánatotokat. Nincs beszédem veletek, nem ütitek meg a vitaszintet.

grani 2013.03.28. 07:34:44

@félázsiai 2llkedő: Ez mind csak kívánság, de sehol le nincs írva. Egyébként fura, hogy az államról harmadik személyben beszélsz. Az állam nem ki, hanem mi. A parlamentet mi választjuk és nincs és nem is lehet felette semmilyen más hatalom. Ha lenne, akkor annak is a nétől kellene nyernie a hatalmát, vagyis választások utján.
A magyar államrendszerben az alkotmány megváltoztatása a kétharmados többségű parlament joga. Nincs másnak joga arra, hogy beleszőljon a parlament döntésébe. Még csak népszavazást se lehet kiírni, se alkotmányozó nemzetgyűlést összehívni. Ilyen a rendszer, ebben volt el húsz évig az összes politikai párt és ebben állapodtak meg az elején. Az alkotmánybíróság is bíróság. Az alkotmánybíróságnak az az alkotmány, mint a rendes bíróságnak a törvénykönyv. Egyik se pofázhat bele, mi van benne. Egész egyszerűen ez alapján kell a dolgikat végezni, vagyis itélkezni. Jó néznénk ki, ha a bírók belebeszélhetnének, sőt megvétözhatnák a törvényeket. Vagy már eltörölt törvényekre hívatkozva hoznának ítéletet. Ez nem az a rendszer.

2llkedő 2013.03.28. 07:46:11

@grani: "Ez mind csak kívánság, de sehol le nincs írva. "

Mint láthattad, idézőjelbe tettem, azaz idéztem, ebből kifolyosólag le vagyon írva.

2llkedő 2013.03.28. 07:48:15

@grani: Legalább tájékozódj már, hogy Piktorod miket is hordott össze ellenzékben!

grani 2013.03.28. 07:52:08

@félázsiai 2llkedő: Bocs. Most látom csak, hogy az a rengeteg izé idézőjel :) Reggel van, csillagocskáknak néztem...

grani 2013.03.28. 07:57:35

@félázsiai 2llkedő: Nem a piktorom. Én már akkor is parlamenti diktaturáról beszéltem a kilencvenes években, amikor lebarmoztak engem azért, mert kétkamarás parlamentet szerettem volna, meg arős elnököt, vagyis a törvényhozási és végrehajtó hatalom szétválasztását. Azok hörögtek ellenem, a mostani ballibcsik, akik felsírnak, mert a valamikori elvtársuk, az akkor szintén libcsi Viki most baszogatja őket. A magyar rendszerben eleve nincsenek független hatalmi ágak, mert mind a parlamentnek vannak alárendelve.
Nemrég egyes ballibcsik már a Werbőczy törvénkönyveket emlegették és a szent korona tanra nagyon hajazó elméletekkel álltak elő. Most mi van, kedves nagyon is értelmiségi ballibcsik? Akasztják a hóhért? Nem sajnállak benneteket, egyétek meg, amit kifőztetek.

regress 2013.03.28. 08:10:52

@grani: darabonként vetted a diplomáid,vagy csomagban?hány apától van ennyi eszed?félelmetes

2llkedő 2013.03.28. 08:27:28

@grani: """"""Mindennek kiindulópontja, hogy maga az állam is törvénytisztelő legyen. A normakövetés nemcsak az állampolgároktól elvárt kötelesség, hanem a hatalomgyakorlókkal szemben is alapvet ő követelmény . A jogállami keretek között elfogadhatatlan, hogy parlamenti többsége birtokában a kormány alkotmánysértő törvények sorával bizonytalanítsa el állampolgárait, sodorja veszélybe a jogbiztonság alapelvét.""""""

notib 2013.03.28. 08:33:00

Laodumin: ebben az a vicc, hogy te is azt vártad nagy pofával Stumpftól mint Kövér Laja, amikor kinevezték alkotmánybírónak...

erről most nagyon kussol a ballib szarzsák banda, hát a sötét, ázsiai, antidemokratikus rémuralomban mégis lehet önálló véleménye a "pártkatona" alkotmánybírónak...

bezzeg a hiper demokratikus Gyurcsány idején, a bírói karnak egy szót sem kellett szólni, 2006-ban tette a dolgát, magától teljesítette amit elvártak Fletóék tőle, az volt ám a demokrácia...

2llkedő 2013.03.28. 08:35:11

@grani: "A magyar államrendszerben az alkotmány megváltoztatása a kétharmados többségű parlament joga. Nincs másnak joga arra, hogy beleszőljon a parlament döntésébe. "

"""""Az alkotmányos demokráciák lényege, hogy a hatalmat a nép gyakorolja ."""""""

2llkedő 2013.03.28. 08:39:15

@grani: "Nem a piktorom. "

Nem kell tagadni. Lerí a hozzászólásaidból.

grani 2013.03.28. 08:46:31

@regress: Szegény idióta. Nem szoktam sajnálni senkit, de téged valamiért nagyon... Na koppj le kisfiam, menj vissza duzzogni a fizika könyvhöz...

grani 2013.03.28. 08:47:46

@félázsiai 2llkedő: A nép gyakorolja a legálisan megválasztott néphatalmi szerveken keresztül. Vagy úgy gondolod, hogy te vagy a nép és most gyakorolni akarsz?

grani 2013.03.28. 08:49:49

@félázsiai 2llkedő: A te eltorzult világképedben minden bizonnyal, mert nem azt mondom amit te. Pedig hidd el, ő pont annyira az ellenségem, mint te. Csak ő most a kezemre játszik. Nagyon szépen bemutatja, mekkora nagy baromság az egész ma létező magyar rendszer. Én a rendszert utálom, benne veled és Viktorral. Így jobb? :)

grani 2013.03.28. 08:50:37

Na. Befejeztem a népművelést. Sziasztok!

2llkedő 2013.03.28. 08:54:17

@grani: "Én a rendszert utálom,"

Melyik rendszer lenne neked a jó? Kommunizmus? Szocializmus? Feudalizmus? Ősközösség? Ja, az a kommunizmus kezdeti változata.

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 09:00:29

@félázsiai 2llkedő: Teljesen tökmindegy melyik rendszer,ha az normális és működő és hatékony és több embernek kedvez,nem csak egy maroknyi szűk csoportnak.
Stimm?

Tamás Csacsicska 2013.03.28. 09:00:46

@grani:

A parlamenti rendszer egyik lényeges vonása, hogy a képviselők rendszeresen tájékoztatják a választóikat a munkájukról. Beszámolnak személyesen (gyűléseken), írásban, stb. Hallottál már ilyenről?

Végül is a nép a hatalom forrása és mint a nevükből is kitűnik, a képviselők csak képviselnek. Kontroll - tehát rendszeres beszámoló - híján szó sincs képviseletről. Kövér agyréme, hogy akit egyszer megválasztottak, az örökre megtestesíti a választók akaratát. Kövér egy teljesen egyirányú kapcsolatot vizionál, amikor a népnek egyszeri aktusra van lehetősége - ez a választás - onnan pedig szabad a pálya. Még inkább feltűnő ez az elgondolás a listás parlamenti képviselők esetében - ők ugyanis lényegében senkinek sem tartoznak direkt felelősséggel.

Csakhogy 4 év hosszú idő és a képviselőket választó nép élethelyzete, elképzelései igencsak változhatnak. Nem kizárt, hogy egészen másra utasítanák a "képviselőjüket" most, mint mondjuk három éve. Csakhogy erre nincs módjuk. Ez pedig a nép hatalmi monopóliumának megsértését jelenti. Így lehetséges, hogy a 263 gombnyomogató már közel sem az őt képviselőnek választó népet képviseli, hanem Orbán napi parancsainak engedelmeskedik.

A Fidesz - voltaképpen Orbán + Kövér - egy teljesen megmerevített hatalmi struktúrában gondolkodnak. Rossz jogászként a "demokráciából" azt akarják kiolvasni, ami számukra, a rendszerükre kedvező. De a világ nem így működik. A vége bizony lámpavas lesz: a kérdés egyedül kizárólag a dátum.

2llkedő 2013.03.28. 09:05:58

@hot-spot: Azért valami elképzelésnek csak kék lenni, hogy milyen az, ami normális, működő, és hatékony.

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 09:09:12

@félázsiai 2llkedő: Normális és hatékony emberekkel,hozzáértőkkel,mindegyik rendszer kibebaszott hatékony lehet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.28. 09:13:13

Ezen most besírtam.. A stílusod valami hitetetlenül gyilkos. :D:D

2llkedő 2013.03.28. 09:14:00

@hot-spot: Elfelejted, hogy sokfélék vagyunk, sokféle érdekkel.

kzoltana 2013.03.28. 09:22:34

Eközben Kósa Lajosék elit lakóparkot terveztetnek a debreceni Nagyerdőbe. A fideszes felsőközéposztálynak is élni kell valahol, ugye.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4164_zold_volgyi_lila_kod

grani 2013.03.28. 09:25:08

@félázsiai 2llkedő: Anarchista vagyok. Én ebben hiszek :)

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 09:25:23

@félázsiai 2llkedő: Faszomat a sokféle érdekbe, a többség érdekét kell szemelőtt tartani.
Kik vannak többségben?
Tán gazdagék?

grani 2013.03.28. 09:28:34

@Tamás Csacsicska: A képviselők elszámoltathatóságát és visszahívhatóságát valamikor a kilencvenes években felvetették. A parlament és a mostani elitnek nem tetszett.
Az, hogy kellene, akkor kellett volna gondolkodni, mikor a rendszert létrehozták. Vagy később. A mostani ellenzéknek is volt kétharmada, mégsem változtatott semmin, pedig már akkor is látszott, hogy úgy rossz, ahogy van. Akkor most miért kell sírni, hogy valaki betartja a leírt szabályokat? A szabályokat kell megváltoztatni.

grani 2013.03.28. 09:29:41

@hot-spot: Többségben a nyuggerek és a lézengők vannak. Ők meg magas nyugdíjat, ingyenes tömegközlekedést és nagyon szociális segélyt akarnak. Ez a többség akarata.

2llkedő 2013.03.28. 09:30:17

@grani: Vagyis kommunista. Én szeretetpárti vagyok.

2llkedő 2013.03.28. 09:30:51

@hot-spot: "Kik vannak többségben?"

A bizonytalanok.

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 09:34:33

@félázsiai 2llkedő: A csórók.
Ők vannak a legtöbben.
Innentől pedig a meccs el van döntve.

KopaszMercis 2013.03.28. 09:44:06

@grani:
Buzi-e vagy:
Matematika 1.0
"1995-ben kezdődött privatizáció és 2011 között a villamosenergia- és a földgázszolgáltatók összesen 1040 milliárd forint profitot termeltek"

16 év
832 hét
10.000.000 magyar
1,040,000,000,000 HUF

Heti 125 forint per fő... (havi 600 se!)

Szerinted ez szamít egy olyan országban, ahol a jövedelem 10%-át cigire és piára költik (két luxus cikkre).

Engedd meg, hogy gratuláljak első kézből... Ez matek. Téged leszopatott a Fidesz kormány. Gratulálok.

nu pagagyí 2013.03.28. 09:45:04

@grani: Rád kár volt pazarolni az adófizetők pénzét, vagy a piacon vettél diplomát, mint dr.schmittsemjén?

regress 2013.03.28. 09:50:02

@nu pagagyí: tombolán nyerte.vagy az anyja "szerezte"

nu pagagyí 2013.03.28. 10:37:53

@grani: Az alkotmányban leírtak értelmezésére az AB hivatott. Például megértelmezhetné azt a pontot, hogy van-e törekvés teljhatalom kiépítésére.

A jelek szerint a Fidesz abszolút centralizált, minden kinevezés egy embertől függ. Ez a párt kénye-kedve szerint hoz törvényeket tökéletes szavazógépet üzemeltetve. A Fidesz szavazógép nem tisztelte az előző ciklusok által kinevezetteket, a jogállami normákat felrúgva, minden alkotmányos és állami posztot elfoglalt. Törvényeit nem egyezteti semmilyen autonóm érdekképviselettel sem, csak saját kreálmányaival. Szerintem megvalósul a teljhatalomra törekvés. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek kötelessége ez ellen fellépni a mostani alkotmány szerint is.

Tamás Csacsicska 2013.03.28. 17:00:37

@grani:

Nem visszahívásról, hanem beszámolásról van szó.

A képviselet nem azt jelenti, hogy valakit egyszer megválasztanak, azután megy a saját feje után. A képviseletnek – pláne egy olyan gyorsan változó világban, mint amilyenben élünk – interaktívnak kell lennie. Amikor egy ügyvédet megbízunk a képviseletünkkel a bíróságon, ő sem mehet teljesen a saját feje után. Nem az a dolga, hogy az ügyet irányítsa, hanem hogy a jog keretei között tartsa, formát adjon neki. Az ügy „ura” mindenkor a megbízó és ez éppen így van a nép és a képviselője esetében is.

Pontosabban ha így lenne, akkor a 263 Fideszes képviselő nem Orbán rigolyáira ugrana, hanem a választók irányítanák őket.

grani 2013.03.28. 17:22:47

@nu pagagyí: No, már megint okoskodsz. Hogy nem tud a ballibcsi leszállni a magas lóról. Most nem érek rá téged seggberúgni, de megérdemelnéd.
Szóval MO-nak én egy fityingjébe sem kerültem. Az első diplomámat még nem magyar állampolgárként valahol megszereztem. A másodikért már fizettem, nem is keveset. A harmadikért is, azért meg sokat. A három közzűl csak egy van MO-ról, de azért is fizettem. Szóval, a magad diplomájával számolj el és ne a másikéra ácsingózz. Igazi kis szarkeverő ballibcsi vagy. Nem is tudom, miért is utálom annyira a fajtádat?

grani 2013.03.28. 17:30:40

@nu pagagyí:A z alkotmányban leírtak értelmezésére az AB hivatott

Tévedsz. Ez kitaláció.

mindenkinek kötelessége ez ellen fellépni a mostani alkotmány szerint is.

Ez meg marhaság. Ilyen nincs a magyar alkotmányban. Kevered a szentkorona tannal. Az aranybulla 31. cikke szerint van ilyen a ius resistendi. De ezt is eltörölték még valamikor az 16OO évek vége felé.
Valami hasonló van az amerikai alkotmányban, ellenállási jog: kedvezőtlen kormányforma elleni fellépés, a nép érdekeit képviselő új kormány felállítása. Viszont a lázadást ott is törvény tiltja

grani 2013.03.28. 17:33:24

@Tamás Csacsicska: Juj, Erre nem is tudok mit mondani.

mitmiért? 2013.03.29. 20:57:32

Én még azt is el tudom képzelni hogy esetleg, talán, hátha Stumpf egy reggel a tükörbe nézett, hányt egyet es azt mondta: ez nem mehet igy tovább végre talpamra kell állnom es be kell inteni Viktatornak. Vagy azt mondta: a csuti megbolondult most az idő ugy csinálni mintha független alkotmánybíró lennék süllyedjen el a szürkemarha bajuszos vele én kiugrom a hajóból.
süti beállítások módosítása